Шанувальники німецького автопрому з нетерпінням очікують на появу найменшого електричного кросовера від Audi. Компактний електрокар готується до дебюту у 2027 році, і вже був помічений під час дорожніх випробувань, а його профіль викликає стійкі асоціації з класичним Audi A2 початку 2000-х
Цей малюк покликаний зайняти місце в лінійці Audi e-tron нижче за існуючий Q4 e-tron
Логічно припустити, що назву він отримає Q2 e-tron, проте в автомобільних колах ширяться чутки і про повернення легендарного імені A2. Справді, у його моноблочному, динамічному силуеті простежуються відгомони алюмінієвого субкомпакта A2

Проте, новий електрокар виглядає помітно ширшим, нижчим і спортивнішим за свого ідейного попередника. Його дизайн вирізняється агресивнішим нахилом лобового скла та лінією даху, що стрімко опускається до задньої частини. Серед цікавих деталей варто відзначити розділену оптику фар та стилізовані ручки дверей, які нагадують рішення, застосовані у прототипах майбутнього Q7

Ззаду дизайнери, схоже, знову надихалися A2
Високий спойлер візуально розділяє заднє скло. Втім, сучасний вигляд підкреслює поперечна світлодіодна смуга, яка замінює вертикальні ліхтарі минулого. Під тестовими наклейками, ймовірно, ховається і фірмовий підсвічений логотип Audi з чотирма кільцями

Технічні характеристики та запас ходу
Новинка Audi не лише успадковує дух A2, а й використовує найсучасніші технології Volkswagen Group. На відміну від більшого Q4 e-tron, який базується на старій платформі MEB, цей компактний кросовер отримає модернізовану архітектуру MEB+. Ця ж платформа лежатиме в основі наступного покоління електричних моделей VW ID., зокрема очікуваного ID. Polo та ID. Cross
Однією з ключових особливостей платформи MEB+ є можливість передньопривідної конфігурації з двигуном, розташованим спереду. Очікується, що базова версія забезпечить потужність близько 223 к.с. (166 кВт), що дозволить електромобілю розганятися до 100 км/год менш ніж за 7 секунд. Прогнозований запас ходу на одному заряді складе приблизно 450 км, що робить його ідеальним варіантом для міського та приміського використання
Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі