Вперше в історії бренду преміум-автомобілі з чотирма кільцями збиратимуть безпосередньо в США. BMW і Mercedes на цей крок зважилися ще десятиліття тому. Рішення назріло давно: продажі Audi в Америці стабільно поступаються головним конкурентам, а імпорт машин із Європи та Мексики робить модельний ряд вразливим до мит і тарифів, які з кожним роком стають все відчутнішими
Змінити ситуацію покликаний великий преміум-позашляховик, створений спеціально під смаки американських покупців і задуманий як прямий суперник Land Rover Defender
Нова модель отримає силову установку з подовженим запасом ходу й стане першим автомобілем Audi, виробленим у Сполучених Штатах. Для цього не доведеться будувати окремий завод — складання організують на підприємстві Scout Motors у містечку Блайтвуд, штат Південна Кароліна. Саме там наприкінці 2027 року стартує виробництво відроджених моделей Scout

Історія Scout — це справжня автомобільна сага
З кінця 1950-х до 1980 року марка належала компанії International Harvester і випускала прості, надзвичайно міцні позашляховики для фермерів і любителів бездоріжжя. Після сорокарічної перерви бренд відродила група Volkswagen у 2022-му. Scout повертається з двома моделями — позашляховиком Traveler і пікапом Terra. Обидві матимуть класичну рамну конструкцію, постійний повний привід і справжні блокування диференціалів

Scout буде пропонувати два типи силових установок
Повністю електричну та з подовженим запасом ходу (з невеликим бензиновим генератором, що підзаряджає батарею). Другий варіант виявився значно популярнішим: за словами Скотта Кіо, генерального директора Scout Motors, понад 80 % попередніх замовлень припадає саме на версії з генератором. Чисто електричні Scout зможуть проїжджати до 563 км на одному заряді (акумулятор — 120 кВт-год), тоді як гібридні модифікації обіцяють до 800 км загального запасу ходу, з яких лише близько 240 км — на чистій електриці
Поки що Audi тримає майбутній позашляховик у суворій таємниці: ні офіційних зображень, ні шпигунських фото тестових прототипів

Проте компанія вже дала зрозуміти, що робота кипить. На початку 2025 року було показано концепт Q6 e-tron Offroad — з портальними мостами й колосальним кліренсом, який недвозначно натякав: серйозний «проходимець» обов’язково з’явиться
Серійна модель, запланована на 2028 рік, і вона буде значно більшою й «квадратнішою», ніж будь-який нинішній кросовер Audi. Такий силует підкреслить її пряме протистояння Defender’у. Перші фанатські рендери вже дають уявлення, як виглядатиме цей майбутній «американський» Audi — великий, брутальний і впевнений у собі
Читати далі
Схожі записиУ компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Американський стартап Peak Energy разом із компанією Jupiter Power розпочав розгортання великих батарей на основі натрію для зберігання електроенергії. Це помітний крок для технології, яка лише набирає обертів і пропонує альтернативу звичним літій-іонним системам. Натрієві батареї приваблюють нижчою вартістю, стабільністю роботи у сильний холод і повільнішим зношуванням. Водночас їхня щільність енергії нижча за літій-іонні аналоги, […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі