Audi скорочує 7500 робочих місць та змінює курс електрифікації
Компанія Audi разом із представниками робітничої ради досягли угоди щодо зниження витрат на персонал та підвищення гнучкості на виробничих майданчиках у Німеччині. Крім цього, автовиробник продовжує «гарантію збереження робочих місць» до 2033 року.
Виробник не розкриває деталей, але зазначає, що економічна ситуація стає все складнішою, а разом із цим додаються політичні ризики та загострення конкуренції. До того ж перехід на електромобілі відбувається повільніше, ніж очікувалося, що лише ускладнює ситуацію

Соціально відповідальне скорочення персоналу
Незважаючи на складні умови, Audi стверджує, що скорочення робочих місць буде відбуватися «соціально відповідально», без масових звільнень, на відміну від масштабних скорочень у Volkswagen. Проте це не змінює факту, що до 2029 року компанія планує оптимізувати до 7500 робочих місць
Окрім скорочень, компанія прагне зменшити бюрократію та переосмислити свою продуктову лінійку. Це пов’язано з тим, що важливі моделі, як-от Q7, потребують оновлення
Крім цього, Audi перегляне оплату праці, включно з зменшенням надбавок до тарифних ставок і змінними виплатами для персоналу. Компанія натякнула, що менеджери та члени ради директорів також можуть отримати менші бонуси

Інвестиції в майбутнє та збереження заводів
Попри скорочення, Audi планує інвестувати 8 мільярдів євро у виробництво в Німеччині до 2029 року. У місті Інгольштадт це фінансування піде на розробку нового електричного кросовера початкового рівня, а також оновленої версії Q3, виробництво якого частково перенесуть до Угорщини
Щодо заводу в Неккарзульмі, компанія підтвердила, що розробка електронної архітектури для авто з ДВЗ триватиме, що має підвищити їхню конкурентоспроможність. Також Audi розглядає можливість виробництва додаткової моделі на цьому підприємстві

Зміна курсу: Audi не відмовляється від двигунів внутрішнього згоряння
Раніше Audi гучно заявляла про повний перехід на електромобілі та припинення випуску авто з ДВЗ після 2026 року. Проте зараз компанія переглядає свої плани. У звітах згадуються «значні подальші розробки» для бензинових і дизельних авто, що вказує на зміну стратегії
Крім того, Audi може зіткнутися з торговельними проблемами у США, оскільки не має там власного заводу. Якщо ситуація з митами загостриться, компанії, ймовірно, доведеться розглянути локальне виробництво на заводі Volkswagen у Чаттанузі

Попри все, генеральний директор Audi Гернот Дьолльнер запевняє, що компанія не відмовляється від інновацій і планує стати швидшою, гнучкішою та ефективнішою. Однак для цього без скорочення персоналу не обійтися
Як результат, Audi опинилася на роздоріжжі: балансуючи між збереженням ДВЗ і розвитком електротехнологій, компанія намагається адаптуватися до реальності ринку. Тепер питання лише в тому, наскільки ефективно їй це вдасться