Минув майже рік відтоді, як Audi представила оновлення свого флагманського електричного седана E-Tron GT. Тоді в Інгольштадті (там штаб-квартира Audi) сфокусувалися на потужніших та «гарячіших» версіях S та RS. І ось тепер лінійку поповнила довгоочікувана «початкова» версія. Однак, навіть ця базова модифікація E-Tron GT продовжує тримати високу планку – як за характеристиками, так і за ціною, яка стартує з шестизначної суми в євро
Мінімальні візуальні відмінності: “База” майже як “S”
Візуально відрізнити базову модель від потужніших братів непросто, адже Audi вирішила залишити дизайн практично незмінним. Найбільш помітні відмінності зводяться до появи більшої кількості чорних акцентів спереду та, звісно, відсутності шильдиків S/RS на кормі

Попри статус «базової», ця версія E-Tron GT все одно оснащена фірмовим повним приводом Quattro з двома електродвигунами – по одному на кожній осі. Сукупна постійна потужність цієї силової установки становить 496 кінських сил. А при використанні функції Launch Control вона короткочасно може зростати до вражаючих 577 к.с.! Цього «електричного м’яза» більш ніж достатньо, щоб катапультувати елегантний седан з місця до 100 км/год рівно за 4,0 секунди – показник, гідний багатьох спорткарів з ДВЗ!
Порівняно зі «старшою» моделлю S, яка використовує ідентичний батарейний блок, нова базова версія виявилася приблизно на 30 кілограмів легшою. Однак, автомобіль все одно залишається важким – 2359 кг. На захист Audi варто відзначити, що ця цифра спорядженої маси вже включає вагу 75-кілограмового водія

Для живлення потужної установки використовується батарейний блок з чистою ємністю 97 кВт-год
Батарея дозволяє отримати доволі солідний запас ходу за циклом WLTP – до 622 кілометрів. Але що дійсно вражає, так це можливості зарядки. Навіть у своїй «початковій» конфігурації E-Tron GT підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю до 320 кВт! За наявності сумісної та достатньо потужної зарядної станції, це дозволяє додати до 285 кілометрів запасу ходу всього за 10 хвилин. А типове поповнення заряду з 10% до 80% займе лише близько 18 хвилин

Чим базова версія поступається S? І що отримує натомість?
Тож, що ж Ви втрачаєте, обравши цю «початкову» версію E-Tron GT порівняно з моделлю S? У динаміці – вона повільніша на 0,6 секунди у спринті до сотні та має постійну потужність на 93 к.с. менше. Тобто, базовий варіант – це 496 сил проти 585 сил у S-моделі та 577 проти 637 к.с. (з Launch Control). А що отримуєте натомість? Додаткові майже 20 кілометрів запасу ходу! Такий бонус у дальності поїздки став можливим завдяки менш форсованим електродвигунам та трохи нижчій спорядженій масі автомобіля. Для багатьох, хто не женеться за абсолютними цифрами прискорення, такий компроміс може виявитися цілком прийнятним

У Німеччині, де модель вже доступна для замовлення, базовий E-Tron GT стартує від €108 900
Це на значні €17 100 менше, ніж коштує модель S, що робить його відчутно доступнішим в рамках лінійки E-Tron GT. Однак, якщо порівнювати з головним конкурентом (і технологічним родичем) – Porsche Taycan – картина цікава. Версія Taycan 4 (з повним приводом) все ще трохи доступніша (€107 300), а базовий Taycan з одним електродвигуном та заднім приводом стартує від ще нижчої позначки у €102 600

Читати далі
Схожі записиПісля серії більших моделей Smart підтвердила роботу над компактним міським електрокаром, який продовжує ідею легендарного ForTwo та орієнтується насамперед на європейські міста Сьогодні Smart належить Mercedes-Benz і китайській Geely на паритетних умовах Марка поступово змінила напрямок розвитку та почала випускати дедалі більші автомобілі, включно з седаном #6, який став найбільшим у її історії. Попри це, […]
17 Грудня 2025
Історичний завод Ford у Луїсвіллі готується до найбільшої трансформації за весь час існування Підприємство, яке працює вже 70 років, цього тижня зупиняє виробництво для масштабного переоснащення під нову електромобільну стратегію компанії. Саме тут Ford планує закласти основу для наступного етапу розвитку електротранспорту Електричний пікап Ford F-150 Lightning у нинішньому вигляді фактично зійшов зі сцени, однак […]
17 Грудня 2025
Програма отримала назву Lucid Recharged і орієнтована на покупців, які хочуть зекономити, але не готові відмовлятися від заводської перевірки та додаткових гарантій До програми потрапляють лише автомобілі з одним власником і пробігом менше ніж 62 тисячі миль (100 тисяч км). Кожен такий електромобіль проходить розширену перевірку за більш ніж 160 пунктами. За потреби проводиться механічне […]
17 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі