Audi випускає “доступнішу” версію електроседана E-Tron GT — photo 41131

Audi випускає “доступнішу” версію електроседана E-Tron GT

13.05.2025
58 переглядів
3 хвилини на прочитання

Минув майже рік відтоді, як Audi представила оновлення свого флагманського електричного седана E-Tron GT. Тоді в Інгольштадті (там штаб-квартира Audi) сфокусувалися на потужніших та «гарячіших» версіях S та RS. І ось тепер лінійку поповнила довгоочікувана «початкова» версія. Однак, навіть ця базова модифікація E-Tron GT продовжує тримати високу планку – як за характеристиками, так і за ціною, яка стартує з шестизначної суми в євро

Мінімальні візуальні відмінності: “База” майже як “S” 

Візуально відрізнити базову модель від потужніших братів непросто, адже Audi вирішила залишити дизайн практично незмінним. Найбільш помітні відмінності зводяться до появи більшої кількості чорних акцентів спереду та, звісно, відсутності шильдиків S/RS на кормі

Audi випускає “доступнішу” версію електроседана E-Tron GT — photo 2

Попри статус «базової», ця версія E-Tron GT все одно оснащена фірмовим повним приводом Quattro з двома електродвигунами – по одному на кожній осі. Сукупна постійна потужність цієї силової установки становить 496 кінських сил. А при використанні функції Launch Control вона короткочасно може зростати до вражаючих 577 к.с.! Цього «електричного м’яза» більш ніж достатньо, щоб катапультувати елегантний седан з місця до 100 км/год рівно за 4,0 секунди – показник, гідний багатьох спорткарів з ДВЗ! 

Порівняно зі «старшою» моделлю S, яка використовує ідентичний батарейний блок, нова базова версія виявилася приблизно на 30 кілограмів легшою. Однак, автомобіль все одно залишається важким – 2359 кг. На захист Audi варто відзначити, що ця цифра спорядженої маси вже включає вагу 75-кілограмового водія

Audi випускає “доступнішу” версію електроседана E-Tron GT — photo 3

Для живлення потужної установки використовується батарейний блок з чистою ємністю 97 кВт-год 

Батарея дозволяє отримати доволі солідний запас ходу за циклом WLTP – до 622 кілометрів. Але що дійсно вражає, так це можливості зарядки. Навіть у своїй «початковій» конфігурації E-Tron GT підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю до 320 кВт! За наявності сумісної та достатньо потужної зарядної станції, це дозволяє додати до 285 кілометрів запасу ходу всього за 10 хвилин. А типове поповнення заряду з 10% до 80% займе лише близько 18 хвилин

Audi випускає “доступнішу” версію електроседана E-Tron GT — photo 4

Чим базова версія поступається S? І що отримує натомість? 

Тож, що ж Ви втрачаєте, обравши цю «початкову» версію E-Tron GT порівняно з моделлю S? У динаміці – вона повільніша на 0,6 секунди у спринті до сотні та має постійну потужність на 93 к.с. менше. Тобто, базовий варіант – це 496 сил проти 585 сил у S-моделі та 577 проти 637 к.с. (з Launch Control). А що отримуєте натомість? Додаткові майже 20 кілометрів запасу ходу! Такий бонус у дальності поїздки став можливим завдяки менш форсованим електродвигунам та трохи нижчій спорядженій масі автомобіля. Для багатьох, хто не женеться за абсолютними цифрами прискорення, такий компроміс може виявитися цілком прийнятним

Audi випускає “доступнішу” версію електроседана E-Tron GT — photo 5

У Німеччині, де модель вже доступна для замовлення, базовий E-Tron GT стартує від €108 900 

Це на значні €17 100 менше, ніж коштує модель S, що робить його відчутно доступнішим в рамках лінійки E-Tron GT. Однак, якщо порівнювати з головним конкурентом (і технологічним родичем) – Porsche Taycan – картина цікава. Версія Taycan 4 (з повним приводом) все ще трохи доступніша (€107 300), а базовий Taycan з одним електродвигуном та заднім приводом стартує від ще нижчої позначки у €102 600

Audi випускає “доступнішу” версію електроседана E-Tron GT — photo 6

Читати далі

Схожі записи
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво?

Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами  У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]

27 Червня 2025
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво? — photo 46601
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій

Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів  Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]

27 Червня 2025
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій — photo 46590
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX

І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління  Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]

27 Червня 2025
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX — photo 46563
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво?

Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами  У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]

27 Червня 2025
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво? — photo 46601
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій

Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів  Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]

27 Червня 2025
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій — photo 46590
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX

І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління  Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]

27 Червня 2025
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX — photo 46563
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK