Минув майже рік відтоді, як Audi представила оновлення свого флагманського електричного седана E-Tron GT. Тоді в Інгольштадті (там штаб-квартира Audi) сфокусувалися на потужніших та «гарячіших» версіях S та RS. І ось тепер лінійку поповнила довгоочікувана «початкова» версія. Однак, навіть ця базова модифікація E-Tron GT продовжує тримати високу планку – як за характеристиками, так і за ціною, яка стартує з шестизначної суми в євро
Мінімальні візуальні відмінності: “База” майже як “S”
Візуально відрізнити базову модель від потужніших братів непросто, адже Audi вирішила залишити дизайн практично незмінним. Найбільш помітні відмінності зводяться до появи більшої кількості чорних акцентів спереду та, звісно, відсутності шильдиків S/RS на кормі
Попри статус «базової», ця версія E-Tron GT все одно оснащена фірмовим повним приводом Quattro з двома електродвигунами – по одному на кожній осі. Сукупна постійна потужність цієї силової установки становить 496 кінських сил. А при використанні функції Launch Control вона короткочасно може зростати до вражаючих 577 к.с.! Цього «електричного м’яза» більш ніж достатньо, щоб катапультувати елегантний седан з місця до 100 км/год рівно за 4,0 секунди – показник, гідний багатьох спорткарів з ДВЗ!
Порівняно зі «старшою» моделлю S, яка використовує ідентичний батарейний блок, нова базова версія виявилася приблизно на 30 кілограмів легшою. Однак, автомобіль все одно залишається важким – 2359 кг. На захист Audi варто відзначити, що ця цифра спорядженої маси вже включає вагу 75-кілограмового водія
Для живлення потужної установки використовується батарейний блок з чистою ємністю 97 кВт-год
Батарея дозволяє отримати доволі солідний запас ходу за циклом WLTP – до 622 кілометрів. Але що дійсно вражає, так це можливості зарядки. Навіть у своїй «початковій» конфігурації E-Tron GT підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю до 320 кВт! За наявності сумісної та достатньо потужної зарядної станції, це дозволяє додати до 285 кілометрів запасу ходу всього за 10 хвилин. А типове поповнення заряду з 10% до 80% займе лише близько 18 хвилин
Чим базова версія поступається S? І що отримує натомість?
Тож, що ж Ви втрачаєте, обравши цю «початкову» версію E-Tron GT порівняно з моделлю S? У динаміці – вона повільніша на 0,6 секунди у спринті до сотні та має постійну потужність на 93 к.с. менше. Тобто, базовий варіант – це 496 сил проти 585 сил у S-моделі та 577 проти 637 к.с. (з Launch Control). А що отримуєте натомість? Додаткові майже 20 кілометрів запасу ходу! Такий бонус у дальності поїздки став можливим завдяки менш форсованим електродвигунам та трохи нижчій спорядженій масі автомобіля. Для багатьох, хто не женеться за абсолютними цифрами прискорення, такий компроміс може виявитися цілком прийнятним
У Німеччині, де модель вже доступна для замовлення, базовий E-Tron GT стартує від €108 900
Це на значні €17 100 менше, ніж коштує модель S, що робить його відчутно доступнішим в рамках лінійки E-Tron GT. Однак, якщо порівнювати з головним конкурентом (і технологічним родичем) – Porsche Taycan – картина цікава. Версія Taycan 4 (з повним приводом) все ще трохи доступніша (€107 300), а базовий Taycan з одним електродвигуном та заднім приводом стартує від ще нижчої позначки у €102 600
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі