Лідери автомобільної індустрії, включаючи Ford, GM, Stellantis, Toyota та Volkswagen, звернулися до адміністрації Дональда Трампа з проханням не скасовувати податкові пільги на електромобілі. У своєму листі від 12 листопада Альянс автомобільних інновацій зазначив, що ці пільги, введені Законом про зниження інфляції адміністрацією Байдена, допомагають підтримувати конкурентоспроможність американської автоіндустрії на глобальному рівні. Автовиробники побоюються, що без цих стимулів вони втратять перевагу перед китайськими конкурентами, які активно користуються державними субсидіями
Виклики для індустрії: від емісійних правил до впровадження автономних авто
У своєму зверненні автовиробники також підняли питання про надмірно жорсткі регулювання викидів на федеральному та штатному рівнях, особливо в Каліфорнії. Вони зазначили, що плани Байдена щодо поступового посилення стандартів до 2035 року, коли Каліфорнія планує заборонити продаж автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, можуть виявитися непрактичними
Попит на електромобілі, хоча й зростає, досі поступається традиційним автомобілям з ДВЗ або гібридам. Виробники вказують на потребу в збільшенні продажів електрокарів для досягнення екологічних цілей, але без податкових стимулів це може стати серйозним викликом. Водночас, автовиробники попросили більше часу на впровадження нових стандартів автоматичного екстреного гальмування, які мають стати обов’язковими з 2029 року
Розвиток інфраструктури та автономного транспорту
Виділені на розвиток інфраструктури зарядних станцій кошти у розмірі $7,5 млрд, виділені адміністрацією Байдена, вже розподілені й навряд чи будуть скасовані, незважаючи на те, що Трамп відомий своєю скептичною позицією щодо екологічних ініціатив. Автовиробники також закликали Трампа підтримати законодавчі зміни, які сприятимуть швидшому впровадженню автономних автомобілів. Це, на їхню думку, важливий крок для забезпечення технологічного лідерства США
Баланс між екологією та ринковою реальністю
З одного боку, автовиробники підтримують ініціативи з переходу до більш екологічного транспорту, але з іншого боку, зазначають про важливість реалістичних термінів і збереження конкурентоспроможності. Їхні побоювання свідчать про необхідність балансу між амбітними екологічними цілями й економічними реаліями, які диктує ринок. Як ситуація розвиватиметься за нової адміністрації, стане відомо вже найближчим часом
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі