Розробники автономних транспортних засобів часто називають несподівані сценарії, з якими стикаються під час водіння їх створіння, «крайніми випадками». Але, як нещодавно з’ясувала компанія Waymo, такі незвичайні ситуації не завжди виникають природним чином
Джейсон Б. Карр – ентузіаст eBike і блогер з Арізоні, США, – нещодавно вдало протестував спосіб, яким чином можна легко зупинити автономний електромобіль компанії Waymo. Виявилось, що для цього достатньо вдягнути футболку з принтом знаку «Стоп»
/
Про це Карр опублікував відео, на якому він зупиняє Jaguar I-Pace від Waymo, виходячи з-за припаркованих автомобілів у футболці зі знаком «Стоп». Хоча автономний тестовий автомобіль дійсно зупинився, деякі коментатори припустили, що автомобіль міг подумати, що Карр вийшов на дорогу, тобто, що футболка не була причиною зупинки роботаксі. Щоб перевірити, чи це так, Карр спробував ще раз, цього разу показавши автономному транспортному засобу свою футболку зі знаком «Стоп» з тротуару, і це спрацювало
Щоб по-справжньому протестувати роботаксі, Карр надів свою футболку вночі, щоб побачити, чи зупиниться тестовий автомобіль. У темряві I-Pace поводився менш послідовно, зупиняючись не в усіх сценаріях. Можливо це пов’язано з тим, що його футболка відбиває менше світла, ніж справжній знак зупинки
Хоча ці відео трохи компроментують Waymo, чий автономний тестовий автомобіль намагається пройти «тест», з яким легко впорався б живий водій, насправді це напрочуд тонкий експеримент. Карр вважає, що автономний транспортний засіб може плутати його з будівельником, який тримає знак «Стоп». Утім, цей тест – чудовий приклад того, чому незвичні випадки так важко врахувати
Читати далі
Схожі записиВона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Toshiba зайняла помітну частку на ринку літій-йонних батарей для промисловості, транспорту і енергетики, хоч використовує дорожчий анодний матеріал з нижчою енергетичною щільністю. Компанія робить ставку на аноди з літій-титанату (LTO) у боротьбі з дешевшими графітовими анодами. Вона прагне зміцнити позиції у сферах, де поки домінують свинцево-кислотні батареї: у легких електромотоциклах, човнах і промисловому обладнанні Батареї […]
1 Грудня 2025
Американські власники Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 скоро отримають можливість використовувати свої електромобілі як домашні генератори. Машина зможе подавати енергію в електрощит будинку, тож під час відключення світла або в години пікових тарифів сім’я матиме запасний ресурс і зможе економити на рахунках Hyundai Motor Group, куди входять Hyundai, Kia і Genesis, заявила про розширення […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі