Компанія BMW відома своїми мотоциклами преміум-класу, серед яких — класичний R 12 S або гоночний M 1000 RR. Проте модель BMW CE 02 вибивається з цього ряду, пропонуючи щось геть інше. Це компактний, повністю електричний байк, який уже здобув визнання своєю незвичайною зовнішністю та урбаністичним характером. А тепер BMW представила його особливу версію, створену в партнерстві з австралійським брендом Deus Ex Machina, яка поєднує мотоциклетний дух із музичною культурою

Deus Ex Machina — бренд, що починав як виробник одягу, згодом став відомим кастомайзингом мотоциклів, а нині активно просуває себе у світі музики та живих виступів. У колаборації з BMW народився унікальний CE 02, який фактично є пересувною діджейською станцією. Мотоцикл отримав нове шкіряне сідло ручної роботи, чотири компактні динаміки Marshall та складний DJ-програвач. Це не просто байк — це засіб самовираження для тих, хто хоче не лише рухатися містом, а й створювати настрій довкола себе
Ексклюзивний електробайк наразі гастролює Францією та буде представлений у дилерських центрах BMW Motorrad, а також у фірмових бутиках Deus Ex Machina. Хоча він і не призначений для серійного виробництва, його концепція може стати джерелом натхнення для тих, хто хоче персоналізувати власний CE 02




А якщо говорити про серійну версію BMW CE 02, то вона вже доступна для придбання
Офіційно класифікований як електроскутер, байк розрахований на посадку «верхи», як у мотоцикла. Його електродвигун пропонується у двох версіях: на 5 і 15 кінських сил. Потужніша модифікація розганяється до 48 км/год за 3 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 95 км/год. За живлення відповідають дві літій-іонні батареї сумарною ємністю 1,96 кВт-год, яких вистачає приблизно на 95 км пробігу




Завдяки функції швидкого заряджання можна поповнити запас енергії з 0 до 80% за 18 хвилин — якраз час, щоб пообідати біля фудтрака, поки Ваш байк готується до нової подорожі. Серійний BMW CE 02 в Україні коштує від 487 099 грн
Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі