BMW робить ставку на ефективність, а не великі батареї

12.02.2025
BMW робить ставку на ефективність, а не великі батареї — photo 30684

Збільшення запасу ходу електромобіля традиційно пов’язане з установкою величезної батареї. Але, як показує досвід Tesla та інших виробників, ефективність має не менше значення, ніж ємність акумулятора. BMW також дотримується цієї думки та робить ставку не на великі батареї, а на покращення енергоефективності своїх авто

BMW добре знається на тому, як зробити електромобілі максимально ефективними

Моделі i4 та iX вже демонструють високий рівень продуктивності, а унікальний i3 став своєрідним експериментом у пошуку оптимального співвідношення маси, аеродинаміки та економічності. І хоча компанія оснащує свої електрокари акумуляторами понад 100 кВт-год (наприклад, у i7 та iX), її стратегія не передбачає подальшого нарощування ємності

BMW робить ставку на ефективність, а не великі батареї — photo 2

У нещодавньому інтерв’ю для Automotive News керівник підрозділу розробок BMW Франк Вебер зазначив, що нескінченне збільшення батарей у електромобілях втрачає сенс. За його словами, існує багато розмов про електромобілі, здатні проїжджати 1000 км на одному заряді, але їх виробництво збільшує вуглецевий слід, роблячи авто важчими та менш екологічними. Замість цього BMW зосередиться на підвищенні ефективності

BMW робить ставку на ефективність, а не великі батареї — photo 3

За даними опитувань клієнтів, оптимальний запас ходу для електромобілів у реальних умовах складає 400–500 км

Нове покоління BMW Neue Klasse, яке з’явиться найближчими роками, забезпечить на 30% більшу реальну дальність пробігу порівняно з поточними моделями. Крім того, нові циліндричні елементи акумуляторів BMW скоротять час зарядки на 30%, дозволяючи поповнювати 300 км пробігу всього за 10 хвилин

BMW робить ставку на ефективність, а не великі батареї — photo 4

Щодо твердотільних батарей, які називають наступним етапом розвитку акумуляторних технологій, Вебер вважає, що їх масове впровадження відбудеться не раніше ніж через 10 років. BMW працює у цьому напрямку, але, за його словами, одне покоління електромобілів ще зміниться, перш ніж технологія стане доступною для масового ринку

BMW робить ставку на ефективність, а не великі батареї — photo 5

Таким чином, стратегія BMW не спрямована на гігантські батареї, а на підвищення енергоефективності та швидкості зарядки. У майбутньому нас чекають легші, екологічніші та економічніші електромобілі, що проїжджатимуть більше на одному заряді не за рахунок ємності батареї, а завдяки інноваційним технологіям

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK