Європейська комісія ухвалила рішення про введення мит до 35,3% на автомобілі, які імпортуються до ЄС із Китаю. У відповідь компанії BMW, BYD, Geely та SAIC подали скаргу до Суду Європейського Союзу, щоб оскаржити це рішення. Ця ініціатива може вплинути на майбутнє співпраці між європейськими та китайськими виробниками
Рішення ЄС та його наслідки
Мита були введені після розслідування, яке виявило, що китайські автовиробники отримують державну підтримку у вигляді дешевих кредитів, субсидованих акумуляторів та інших пільг. Це, на думку Європейської комісії, створює несправедливу перевагу при продажі електромобілів у Європі
Рівень мит залежить від ступеня прозорості співпраці компаній із регуляторами. Наприклад, автомобілі BYD обкладаються митом у 17%, Geely — 18,8%, а SAIC отримала максимальну ставку у 35,3%
BMW: вплив на Mini
Для BMW ці мита мають подвійний ефект. З одного боку, вони можуть посприяти продажам моделей BMW, зменшуючи конкуренцію з боку китайських автовиробників. З іншого боку, це створює проблеми для бренду Mini, оскільки електричні версії Mini Cooper та Aceman SUV виробляються в Китаї
У 2026 році виробництво цих моделей планується перенести до Великобританії, але до цього моменту BMW доведеться шукати шляхи подолання фінансового тиску через мита
Як китайські компанії адаптуються
Китайські автовиробники вже шукають способи обійти мита, розміщуючи виробництво ближче до Європи. Наприклад, Chery почала використовувати завод Nissan в Іспанії, BYD планує будівництво фабрик в Угорщині та Туреччині, а інші компанії ведуть переговори про викуп європейських виробничих потужностей
Можливі рішення цієї проблеми матимуть великий вплив на ринок електромобілів, адже мита можуть як стимулювати локалізацію виробництва, так і збільшити ціни на автомобілі для кінцевих споживачів. Судова боротьба між автовиробниками та ЄС стане важливим етапом у визначенні майбутнього торгівлі між Китаєм та Європою
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі