Мате Рімац починав з електрифікації власного BMW. Тепер, через 14 років, він зробить це знову, але вже в промислових масштабах
BMW Group оголосила про співпрацю з Rimac Technology щодо розробки та виробництва високовольтних акумуляторів. Публічної інформації небагато, відомо що вони живитимуть майбутні моделі BMW Group, які з’являться у другій половині цього десятиліття
Ця угода – важливий момент для Rimac Technology, що входить до складу Rimac Group. За словами BMW, компанія переходить до статусу “великомасштабного постачальника акумуляторних батарей першого рівня” для електромобілів
Мате Рімац заявив у Facebook, що ця угода має “особливе значення – через складність та інтегрованість в продукт, розмір узгодженої угоди й довіру, яку надає нам BMW, а також для мене особисто”
Хорватський електромобільний магнат розпочав свій шлях у 2008 році зі свого гаражного проекту, коли вирішив перевести BMW 3-Series покоління E30 1984 року випуску на повністю електричний привід. Саме цей проект дав Мате поштовх, який з часом дозволив йому стати одним з найбільших інноваторів у секторі електромобілів. Окрім того, що він є великим босом у власній компанії, він також керує компанією Bugatti. Непоганий кар’єрний шлях
Rimac вже присвятив значну частину свого хорватського кампусу виробництву акумуляторів для BMW. Місця не вистачає, тому компанія вже планує будівництво нового заводу. За словами керівника компанії, це може бути найбільший контракт в історії країни
Компанія Rimac існує вже 15 років, представивши свій перший концепт Concept One на Франкфуртському автосалоні 2011 року. Зрештою, це призвело до створення серійного автомобіля під назвою Nevera, який з’явився у 2022 році від Rimac Automobili. Ще через рік після того, молода компанія з виробництва електромобілів об’єдналася з Bugatti, сформувавши Bugatti-Rimac. Наразі компанія розробляє гібридний двигун V-16 для наступника Chiron
У своїй заяві BMW підкреслила досвід Rimac у виробництві акумуляторних батарей, мехатроніки та програмного забезпечення. Про масштаби партнерства не повідомляється, але результати мають з’явитися незабаром. Обидві компанії оприлюднять більше інформації “пізніше”
Читати далі
Схожі записиVolkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]
12 Грудня 2025
Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]
12 Грудня 2025Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі