Компанія BMW оголосила про масштабний відгук 70 852 електромобілів через проблему в програмному забезпеченні, яка може призвести до раптової втрати потужності під час руху. Несправність здатна зупинити автомобіль на 15–20 секунд, що підвищує ризик аварій
Проблема зачепила низку популярних моделей BMW, зокрема i4, iX, i7 та i5, випущених у період з 2022 по 2025 роки
Найбільше відкликають автомобілів i4 (2022–2025), iX (2022–2024) та i7 (2023–2024), а також 4674 одиниці i5 2024 року випуску. За даними звіту про безпеку, програмне забезпечення електричного двигуна може помилково виявити так звану “подвійну ізоляцію”. У такому разі система високої напруги вимикається на 15–20 секунд після появи попереджувального повідомлення. Це означає, що автомобіль втрачає тягу і просто котиться, хоча кермо та гальма залишаються працездатними. Для водія, який рухається жвавою трасою, така ситуація може бути не лише незручною, а й небезпечною
BMW почала розслідувати цю проблему ще у 2021 році
Спочатку вважалося, що причиною можуть бути сторонні частинки в електродвигунах, які погіршують їхню роботу. Проте скарг було небагато, що ускладнювало діагностику. Після кількох років досліджень інженери дійшли висновку, що проблема криється в програмному забезпеченні. Воно не завжди може правильно визначити, чи є виявлена “подвійна ізоляція” справжньою, чи це лише одинична помилка. У разі справжньої подвійної ізоляції система вимикає високу напругу як запобіжний захід, щоб уникнути ураження електричним струмом або перегріву. Але якщо програмне забезпечення помиляється, відключення відбувається без потреби, залишаючи водія без тяги
Компанія повідомила про 43 гарантійні звернення, пов’язані з втратою потужності на швидкості понад 32 км/год
На щастя, BMW не зафіксувала аварій чи травм через цю несправність, але проблема все одно серйозна. Для власників електромобілів це нагадування, що навіть найсучасніші технології не завжди ідеальні. Водночас BMW демонструє відповідальність, оперативно реагуючи на ситуацію, щоб забезпечити безпеку своїх клієнтів
Щоб усунути проблему, BMW розробила нове програмне забезпечення для електродвигунів, яке можна встановити через бездротове оновлення. Це зручно, адже власникам не доведеться витрачати час на поїздки до сервісного центру. Проте, якщо хтось віддає перевагу традиційному обслуговуванню, дилерські центри також виконають оновлення. Повідомлення власникам почнуть надсилати 5 серпня, тож водії незабаром отримають чіткі інструкції
Читати далі
Схожі записиFiat готується відкрити нову сторінку в історії своєї найпопулярнішої моделі До сімейства Panda невдовзі приєднається абсолютно новий кросовер із силуетом фастбека, який обіцяє залишатися доступним за ціною. Автомобіль базується на платформі Stellantis Smart Car, яка підтримує бензинові, м’яко-гібридні та повністю електричні силові агрегати. Таким чином, новинка зможе задовольнити запити як традиційних прихильників ДВЗ, так і […]
3 Жовтня 2025Не секрет, що преміальні бренди чималий відсоток прибутків отримують від ексклюзивних замовлень. Саме таке зробила заможна пара американців, які вирішили, що їхній домашній улюбленець, помісь лабрадора та золотистого ретривера на ім’я Бейлі, заслуговує на пам’ятник на колесах — і лише Rolls-Royce зміг втілити цю ідею у витонченій, екстравагантній формі Робота над проєктом відбувалася через приватний […]
3 Жовтня 2025Оновлена версія Tesla Model 3 потихеньку впроваджує функції, про які так довго просили шанувальники, але поки що це відбувається на китайському ринку Один з найбільш популярних електромобілів, який лідирує в продажах по всьому світу, отримує довгоочікувані покращення, які роблять керування зручнішим і безпечнішим. Зокрема, в Японії, Південній Кореї й Тайвані з’явилися моделі з традиційними підрульовими […]
3 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі