За прогнозами Bosch, до 2030 року в Північній Америці та Китаї 40-50 відсотків усіх нових автомобілів будуть електричними, а в Європі – 70%
Про це заявив Стефан Гартунг, голова правління Bosch, який виступив на щорічній прес-конференції. Німецький виробник автомобільних компонентів має найбільші в світі прибутки серед аналогічних компаній, тож до прогнозів Bosch в індустрії ставляться більш ніж серйозно
“Електромобільність наступає і питання лише в тому, як швидко вона прийде в різні регіони світу”, – сказав Хартунг. “За нашими оцінками, до 2030 року 70% усіх нових автомобілів в Європі будуть повністю електричними. У Китаї та Північній Америці ця цифра, ймовірно, становитиме 40-50%»
Це збігається з очікуваннями таких автовиробників, як Kia, яка вважає, що до 2030 року 40% її продажів у Північній Америці припадатиме на електромобілі. В тому числі завдяки стимулам американського законодавства, яке працює над тим, щоб скоротити викиди парникових газів на ринку легкових автомобілів вдвічі до 2030 року
Хоча Агентство з охорони навколишнього середовища США не зобов’язує американців купувати електромобілі, за його власними оцінками, до 2030 року від 30 до 56% модельного ряду автовиробників становитимуть електромобілі – хоча б задля того, щоб відповідати нормам викидів. Однак республіканці оскаржують ці нововведення в суді
Тим часом, Bosch готується до електричного майбутнього і лише цього року запускає 30 проектів для електромобілів. Виробник комплектуючих також працює над автономним водінням і каже, що ця частина його бізнесу зростає на 10% щороку
Bosch також вважає, що водень має перспективи. В компанії зазначають, що водневі двигуни – найшвидший шлях до скорочення викидів в секторі великогабаритних вантажівок. За прогнозами компанії, до 2030 року ринок водневих двигунів становитиме 1 мільярд доларів на рік
“Водневий двигун з нашою технологією впорскування з’явиться на дорогах Індії вже цього року”, – сказав Хартунг. “Ми вже працюємо над п’ятьма замовленнями для відомих виробників вантажівок з усіх трьох основних економічних регіонів світу”
Однак Bosch попереджає, що не очікує значного зростання попиту на водневі технології в Європі та Північній Америці, принаймні до наступного десятиліття. Натомість, гібриди, що підзаряджаються, і автомобілі з так званим подовжувачем ходу (коли ДВЗ виступає в ролі генератора та підзаряджає акумуляторні батареї під часу руху) можуть допомогти сегменту важких комерційних транспортних засобів у цих частинах світу
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі