За прогнозами Bosch, до 2030 року в Північній Америці та Китаї 40-50 відсотків усіх нових автомобілів будуть електричними, а в Європі – 70%
Про це заявив Стефан Гартунг, голова правління Bosch, який виступив на щорічній прес-конференції. Німецький виробник автомобільних компонентів має найбільші в світі прибутки серед аналогічних компаній, тож до прогнозів Bosch в індустрії ставляться більш ніж серйозно
“Електромобільність наступає і питання лише в тому, як швидко вона прийде в різні регіони світу”, – сказав Хартунг. “За нашими оцінками, до 2030 року 70% усіх нових автомобілів в Європі будуть повністю електричними. У Китаї та Північній Америці ця цифра, ймовірно, становитиме 40-50%»
Це збігається з очікуваннями таких автовиробників, як Kia, яка вважає, що до 2030 року 40% її продажів у Північній Америці припадатиме на електромобілі. В тому числі завдяки стимулам американського законодавства, яке працює над тим, щоб скоротити викиди парникових газів на ринку легкових автомобілів вдвічі до 2030 року
Хоча Агентство з охорони навколишнього середовища США не зобов’язує американців купувати електромобілі, за його власними оцінками, до 2030 року від 30 до 56% модельного ряду автовиробників становитимуть електромобілі – хоча б задля того, щоб відповідати нормам викидів. Однак республіканці оскаржують ці нововведення в суді
Тим часом, Bosch готується до електричного майбутнього і лише цього року запускає 30 проектів для електромобілів. Виробник комплектуючих також працює над автономним водінням і каже, що ця частина його бізнесу зростає на 10% щороку
Bosch також вважає, що водень має перспективи. В компанії зазначають, що водневі двигуни – найшвидший шлях до скорочення викидів в секторі великогабаритних вантажівок. За прогнозами компанії, до 2030 року ринок водневих двигунів становитиме 1 мільярд доларів на рік

“Водневий двигун з нашою технологією впорскування з’явиться на дорогах Індії вже цього року”, – сказав Хартунг. “Ми вже працюємо над п’ятьма замовленнями для відомих виробників вантажівок з усіх трьох основних економічних регіонів світу”
Однак Bosch попереджає, що не очікує значного зростання попиту на водневі технології в Європі та Північній Америці, принаймні до наступного десятиліття. Натомість, гібриди, що підзаряджаються, і автомобілі з так званим подовжувачем ходу (коли ДВЗ виступає в ролі генератора та підзаряджає акумуляторні батареї під часу руху) можуть допомогти сегменту важких комерційних транспортних засобів у цих частинах світу
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі