У Південній Кароліні майже добудовано новітній завод із виробництва акумуляторів для електромобілів
Інвестиції — понад $1,6 мільярда доларів, робочих місць — заплановано 1600. Але замість запуску — гальмування. Компанія AESC несподівано призупинила роботи, посилаючись на економічну нестабільність, тарифні ризики та невизначеність щодо федеральних податкових стимулів
Цей об’єкт мав стати ключовим елементом електромобільної стратегії BMW у США, зокрема для нових моделей на платформі Neue Klasse — включно з iX3 нового покоління та електричним седаном i3. Будівництво будівель фактично завершено, але монтаж обладнання та запуск виробничих ліній поставлено на паузу
У внутрішньому меморандумі, який потрапив у розпорядження The Wall Street Journal, виконавчий директор AESC у США та Європі Кнудт Флор прямо заявив: призупинка пов’язана з невизначеністю щодо чинної економічної політики та податкового середовища. За його словами, компанія має намір завершити проєкт, щойно на ринку з’явиться більше стабільності та прогнозованості
Однією з ключових проблем стали мита
Якщо AESC імпортує необхідне виробниче обладнання з Китаю, компанія зіткнеться з величезними додатковими витратами. Окрім того, окремі мита на сталь та алюміній ще більше ускладнюють ситуацію для виробника акумуляторів
Ситуація виглядає парадоксально: саме адміністрація Байдена активно залучала інвесторів у «зелену» промисловість через Inflation Reduction Act, що стимулював понад $130 млрд інвестицій у галузь електромобілів — з особливим акцентом на акумуляторне виробництво. Але нині республіканці пропонують обмежити дію цих субсидій — зокрема, завершити підтримку на рік раніше й заборонити її для компаній, пов’язаних із певними державами, зокрема Китаєм
AESC, попри японську штаб-квартиру, перебуває під контролем китайської Envision Group
Це робить її вразливою до політичних змін у США — особливо на тлі нового курсу Дональда Трампа, який уже анонсує повернення до жорсткого тарифного тиску
«Ми вже інвестували понад $1 мільярд у проєкт у Флоренції та очікуємо, що зможемо продовжити роботи, щойно ситуація стабілізується», — заявили в AESC. «Компанія залишається відданою зобов’язанням інвестувати $1,6 мільярда і створити 1600 робочих місць у найближчі роки»
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі