Buick представив у Китаї новий флагманський електрифікований седан Electra L7 — photo 56215

Buick представив у Китаї новий флагманський електрифікований седан Electra L7

18.09.2025
4 хвилини на прочитання

Компанія Buick представила в Китаї свій новий преміальний седан Electra L7, який став першою серійною моделлю під брендом Electra — суббрендом General Motors для автомобілів на нових джерелах енергії. Це важлива подія для Buick, адже у США марка фактично відмовилася від седанів і робить ставку лише на кросовери та позашляховики. У Китаї ж класичні седани залишаються затребуваними, тому Electra L7 дебютує саме там, пропонуючи сучасний дизайн, високотехнологічний інтер’єр і різні типи силових установок — від повністю електричної до версії з подовженим запасом ходу

Electra L7 є прямим нащадком концепту Electra L, показаного у 2024 році 

Вона зберегла впізнавані риси концепт-кара, але отримала практичніші деталі для серійного виробництва. Світлодіодна оптика, елегантні дверні ручки та класичні бокові дзеркала зробили автомобіль ближчим до реалій щоденної експлуатації. Серед дизайнерських акцентів — фари «Galaxy» з характерною світловою графікою та аеродинамічні колеса у формі турбіни

Buick представив у Китаї новий флагманський електрифікований седан Electra L7 — photo 2

Силует кузова виконаний у стилі фастбек, що підкреслює спортивність і сприяє кращій аеродинаміці. Габарити авто становлять 5032 мм у довжину, 1952 мм у ширину та 1500 мм у висоту, а колісна база — 3000 мм. За розмірами седан трохи перевищує Tesla Model S та Mercedes-Benz EQE, але поступається BMW i5

Інтер’єр Electra L7 поєднує мінімалізм і преміальні матеріали 

Центральна панель виконана у «плаваючому» стилі з великим сенсорним екраном, а для водія передбачено окремий дисплей приладів. Фізичних кнопок небагато — лише необхідний мінімум на консолі та багатофункціональному кермі

Buick представив у Китаї новий флагманський електрифікований седан Electra L7 — photo 3

Сидіння оздоблені шкірою Nappa та мають багатозонне налаштування. Переднє пасажирське крісло оснащене функцією «невагомості», яке може відхилятися на 120 градусів для максимальної зручності в дорозі. Аудіосистема Buick Sound включає 27 динаміків із вбудованими у підголівники колонками та системою активного шумопоглинання

Серед ключових технологій — величезний 50-дюймовий проекційний дисплей доповненої реальності, функції на базі штучного інтелекту та обчислювальна платформа Qualcomm 8775. Системи допомоги водієві (ADAS) розробляла китайська компанія Momenta, використовуючи датчики LiDAR, що забезпечують розширений автопілот і підвищену безпеку

Платформа та силові установки 

Electra L7 побудована на новій китайській архітектурі Buick Xiao Yao, яка підтримує різні конфігурації: повністю електричну (BEV), гібридну та з подовженим запасом ходу (EREV)

Buick представив у Китаї новий флагманський електрифікований седан Electra L7 — photo 8

На старті продажів представлено саме EREV-версію. Вона має 1,5-літровий бензиновий двигун із турбонаддувом, який не обертає колеса, а працює виключно як генератор для підзарядки акумулятора ємністю 40,2 кВт-год. Головним рушієм виступає електромотор потужністю 238 к.с., який розганяє седан до 100 км/год за 5,9 секунди. Максимальна швидкість обмежена 200 км/год

Buick заявляє про комбінований запас ходу у 1400 км, з яких до 302 км автомобіль може подолати лише на електротязі. При цьому витрата пального становить усього 0,5 літра на 100 км, що робить L7 одним із найекономічніших седанів у своєму класі

Buick представив у Китаї новий флагманський електрифікований седан Electra L7 — photo 9

У найближчому майбутньому компанія планує випустити повністю електричну версію Electra L7 з батареями від CATL і 900-вольтовою електричною системою. Вона підтримуватиме надшвидку зарядку, яка дозволяє поповнити запас ходу на 350 км лише за 10 хвилин

Buick позиціонує Electra L7 у ціновому сегменті близько 300 000 юанів, що становить приблизно 41 800 доларів США. Попередні продажі стартують 28 вересня, а перші поставки очікуються у четвертому кварталі 2025 року

Buick представив у Китаї новий флагманський електрифікований седан Electra L7 — photo 10

Модель залишиться ексклюзивною для Китаю, виробництво налагоджено на заводі спільного підприємства SAIC-GM у місті Ухань. Для Buick це важливий крок: від 1998 року компанія реалізувала в Китаї понад 10 мільйонів автомобілів і має тут модельний ряд, набагато ширший, ніж у США

Читати далі

Схожі записи
Електричний седан Lucid Air Sapphire — новий рекордсмен розгону

Суперництво електричних суперседанів щойно отримало нового лідера. Air Sapphire від Lucid здобув титул найшвидшого серійного автомобіля, який коли-небудь тестувало видання Motor Trend, обійшовши не лише Tesla Model S Plaid, але й Porsche Taycan Turbo GT Що робить цей подвиг ще більш вражаючим, так це те, що Air Sapphire досяг його, будучи більшим, важчим та розкішнішим […]

4 Жовтня 2025
Електричний седан Lucid Air Sapphire — новий рекордсмен розгону — photo 58332
Нова ідея керування функціями від VW виглядає як найгірший кошмар водія

Volkswagen знову експериментує з ідеями для інтер’єру, і нова патентна заявка виглядає справжнім випробуванням терпіння водіїв  Після невдалого досвіду з тактильними кнопками, які викликали шквал критики, компанія поступово повертає фізичні перемикачі на кермо, але водночас пробує зовсім інший підхід. У патенті, поданому в Німеччині, йдеться про систему, що поєднує універсальний перемикач на кермі з відстеженням […]

4 Жовтня 2025
Нова ідея керування функціями від VW виглядає як найгірший кошмар водія — photo 58320
Ford представив електрифікований Bronco Basecamp

Ford представив у Китаї новий електрифікований Bronco Basecamp, який став третьою моделлю в родині Bronco та здивував незвичною для позашляховика функцією — підйомним дахом  Після дебюту на автосалоні в Ченду компанія відкрила прийом замовлень, а перші покупці отримують безкоштовний пакет для кемпінгу з унікальним скляним дахом, який піднімається на 360 мм і створює додатковий простір […]

4 Жовтня 2025
Ford представив електрифікований Bronco Basecamp — photo 58300
Електричний седан Lucid Air Sapphire — новий рекордсмен розгону

Суперництво електричних суперседанів щойно отримало нового лідера. Air Sapphire від Lucid здобув титул найшвидшого серійного автомобіля, який коли-небудь тестувало видання Motor Trend, обійшовши не лише Tesla Model S Plaid, але й Porsche Taycan Turbo GT Що робить цей подвиг ще більш вражаючим, так це те, що Air Sapphire досяг його, будучи більшим, важчим та розкішнішим […]

4 Жовтня 2025
Електричний седан Lucid Air Sapphire — новий рекордсмен розгону — photo 58332
Нова ідея керування функціями від VW виглядає як найгірший кошмар водія

Volkswagen знову експериментує з ідеями для інтер’єру, і нова патентна заявка виглядає справжнім випробуванням терпіння водіїв  Після невдалого досвіду з тактильними кнопками, які викликали шквал критики, компанія поступово повертає фізичні перемикачі на кермо, але водночас пробує зовсім інший підхід. У патенті, поданому в Німеччині, йдеться про систему, що поєднує універсальний перемикач на кермі з відстеженням […]

4 Жовтня 2025
Нова ідея керування функціями від VW виглядає як найгірший кошмар водія — photo 58320
Ford представив електрифікований Bronco Basecamp

Ford представив у Китаї новий електрифікований Bronco Basecamp, який став третьою моделлю в родині Bronco та здивував незвичною для позашляховика функцією — підйомним дахом  Після дебюту на автосалоні в Ченду компанія відкрила прийом замовлень, а перші покупці отримують безкоштовний пакет для кемпінгу з унікальним скляним дахом, який піднімається на 360 мм і створює додатковий простір […]

4 Жовтня 2025
Ford представив електрифікований Bronco Basecamp — photo 58300
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK