Buick представив у Китаї новий флагманський електрифікований седан Electra L7 — photo 56215

Buick представив у Китаї новий флагманський електрифікований седан Electra L7

18.09.2025
4 хвилини на прочитання

Компанія Buick представила в Китаї свій новий преміальний седан Electra L7, який став першою серійною моделлю під брендом Electra — суббрендом General Motors для автомобілів на нових джерелах енергії. Це важлива подія для Buick, адже у США марка фактично відмовилася від седанів і робить ставку лише на кросовери та позашляховики. У Китаї ж класичні седани залишаються затребуваними, тому Electra L7 дебютує саме там, пропонуючи сучасний дизайн, високотехнологічний інтер’єр і різні типи силових установок — від повністю електричної до версії з подовженим запасом ходу

Electra L7 є прямим нащадком концепту Electra L, показаного у 2024 році 

Вона зберегла впізнавані риси концепт-кара, але отримала практичніші деталі для серійного виробництва. Світлодіодна оптика, елегантні дверні ручки та класичні бокові дзеркала зробили автомобіль ближчим до реалій щоденної експлуатації. Серед дизайнерських акцентів — фари «Galaxy» з характерною світловою графікою та аеродинамічні колеса у формі турбіни

Buick представив у Китаї новий флагманський електрифікований седан Electra L7 — photo 2

Силует кузова виконаний у стилі фастбек, що підкреслює спортивність і сприяє кращій аеродинаміці. Габарити авто становлять 5032 мм у довжину, 1952 мм у ширину та 1500 мм у висоту, а колісна база — 3000 мм. За розмірами седан трохи перевищує Tesla Model S та Mercedes-Benz EQE, але поступається BMW i5

Інтер’єр Electra L7 поєднує мінімалізм і преміальні матеріали 

Центральна панель виконана у «плаваючому» стилі з великим сенсорним екраном, а для водія передбачено окремий дисплей приладів. Фізичних кнопок небагато — лише необхідний мінімум на консолі та багатофункціональному кермі

Buick представив у Китаї новий флагманський електрифікований седан Electra L7 — photo 3

Сидіння оздоблені шкірою Nappa та мають багатозонне налаштування. Переднє пасажирське крісло оснащене функцією «невагомості», яке може відхилятися на 120 градусів для максимальної зручності в дорозі. Аудіосистема Buick Sound включає 27 динаміків із вбудованими у підголівники колонками та системою активного шумопоглинання

Серед ключових технологій — величезний 50-дюймовий проекційний дисплей доповненої реальності, функції на базі штучного інтелекту та обчислювальна платформа Qualcomm 8775. Системи допомоги водієві (ADAS) розробляла китайська компанія Momenta, використовуючи датчики LiDAR, що забезпечують розширений автопілот і підвищену безпеку

Платформа та силові установки 

Electra L7 побудована на новій китайській архітектурі Buick Xiao Yao, яка підтримує різні конфігурації: повністю електричну (BEV), гібридну та з подовженим запасом ходу (EREV)

Buick представив у Китаї новий флагманський електрифікований седан Electra L7 — photo 8

На старті продажів представлено саме EREV-версію. Вона має 1,5-літровий бензиновий двигун із турбонаддувом, який не обертає колеса, а працює виключно як генератор для підзарядки акумулятора ємністю 40,2 кВт-год. Головним рушієм виступає електромотор потужністю 238 к.с., який розганяє седан до 100 км/год за 5,9 секунди. Максимальна швидкість обмежена 200 км/год

Buick заявляє про комбінований запас ходу у 1400 км, з яких до 302 км автомобіль може подолати лише на електротязі. При цьому витрата пального становить усього 0,5 літра на 100 км, що робить L7 одним із найекономічніших седанів у своєму класі

Buick представив у Китаї новий флагманський електрифікований седан Electra L7 — photo 9

У найближчому майбутньому компанія планує випустити повністю електричну версію Electra L7 з батареями від CATL і 900-вольтовою електричною системою. Вона підтримуватиме надшвидку зарядку, яка дозволяє поповнити запас ходу на 350 км лише за 10 хвилин

Buick позиціонує Electra L7 у ціновому сегменті близько 300 000 юанів, що становить приблизно 41 800 доларів США. Попередні продажі стартують 28 вересня, а перші поставки очікуються у четвертому кварталі 2025 року

Buick представив у Китаї новий флагманський електрифікований седан Electra L7 — photo 10

Модель залишиться ексклюзивною для Китаю, виробництво налагоджено на заводі спільного підприємства SAIC-GM у місті Ухань. Для Buick це важливий крок: від 1998 року компанія реалізувала в Китаї понад 10 мільйонів автомобілів і має тут модельний ряд, набагато ширший, ніж у США

Читати далі

Схожі записи
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого?

Сучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]

21 Листопада 2025
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого? — photo 63366
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ

Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ  На […]

21 Листопада 2025
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ — photo 63347
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026»

DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026»  Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]

21 Листопада 2025
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026» — photo 63333
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого?

Сучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]

21 Листопада 2025
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого? — photo 63366
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ

Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ  На […]

21 Листопада 2025
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ — photo 63347
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026»

DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026»  Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]

21 Листопада 2025
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026» — photo 63333
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK