Компанія Buick представила в Китаї свій новий преміальний седан Electra L7, який став першою серійною моделлю під брендом Electra — суббрендом General Motors для автомобілів на нових джерелах енергії. Це важлива подія для Buick, адже у США марка фактично відмовилася від седанів і робить ставку лише на кросовери та позашляховики. У Китаї ж класичні седани залишаються затребуваними, тому Electra L7 дебютує саме там, пропонуючи сучасний дизайн, високотехнологічний інтер’єр і різні типи силових установок — від повністю електричної до версії з подовженим запасом ходу
Electra L7 є прямим нащадком концепту Electra L, показаного у 2024 році
Вона зберегла впізнавані риси концепт-кара, але отримала практичніші деталі для серійного виробництва. Світлодіодна оптика, елегантні дверні ручки та класичні бокові дзеркала зробили автомобіль ближчим до реалій щоденної експлуатації. Серед дизайнерських акцентів — фари «Galaxy» з характерною світловою графікою та аеродинамічні колеса у формі турбіни

Силует кузова виконаний у стилі фастбек, що підкреслює спортивність і сприяє кращій аеродинаміці. Габарити авто становлять 5032 мм у довжину, 1952 мм у ширину та 1500 мм у висоту, а колісна база — 3000 мм. За розмірами седан трохи перевищує Tesla Model S та Mercedes-Benz EQE, але поступається BMW i5
Інтер’єр Electra L7 поєднує мінімалізм і преміальні матеріали
Центральна панель виконана у «плаваючому» стилі з великим сенсорним екраном, а для водія передбачено окремий дисплей приладів. Фізичних кнопок небагато — лише необхідний мінімум на консолі та багатофункціональному кермі

Сидіння оздоблені шкірою Nappa та мають багатозонне налаштування. Переднє пасажирське крісло оснащене функцією «невагомості», яке може відхилятися на 120 градусів для максимальної зручності в дорозі. Аудіосистема Buick Sound включає 27 динаміків із вбудованими у підголівники колонками та системою активного шумопоглинання




Серед ключових технологій — величезний 50-дюймовий проекційний дисплей доповненої реальності, функції на базі штучного інтелекту та обчислювальна платформа Qualcomm 8775. Системи допомоги водієві (ADAS) розробляла китайська компанія Momenta, використовуючи датчики LiDAR, що забезпечують розширений автопілот і підвищену безпеку
Платформа та силові установки
Electra L7 побудована на новій китайській архітектурі Buick Xiao Yao, яка підтримує різні конфігурації: повністю електричну (BEV), гібридну та з подовженим запасом ходу (EREV)

На старті продажів представлено саме EREV-версію. Вона має 1,5-літровий бензиновий двигун із турбонаддувом, який не обертає колеса, а працює виключно як генератор для підзарядки акумулятора ємністю 40,2 кВт-год. Головним рушієм виступає електромотор потужністю 238 к.с., який розганяє седан до 100 км/год за 5,9 секунди. Максимальна швидкість обмежена 200 км/год
Buick заявляє про комбінований запас ходу у 1400 км, з яких до 302 км автомобіль може подолати лише на електротязі. При цьому витрата пального становить усього 0,5 літра на 100 км, що робить L7 одним із найекономічніших седанів у своєму класі

У найближчому майбутньому компанія планує випустити повністю електричну версію Electra L7 з батареями від CATL і 900-вольтовою електричною системою. Вона підтримуватиме надшвидку зарядку, яка дозволяє поповнити запас ходу на 350 км лише за 10 хвилин
Buick позиціонує Electra L7 у ціновому сегменті близько 300 000 юанів, що становить приблизно 41 800 доларів США. Попередні продажі стартують 28 вересня, а перші поставки очікуються у четвертому кварталі 2025 року

Модель залишиться ексклюзивною для Китаю, виробництво налагоджено на заводі спільного підприємства SAIC-GM у місті Ухань. Для Buick це важливий крок: від 1998 року компанія реалізувала в Китаї понад 10 мільйонів автомобілів і має тут модельний ряд, набагато ширший, ніж у США
Читати далі
Схожі записиСуперництво електричних суперседанів щойно отримало нового лідера. Air Sapphire від Lucid здобув титул найшвидшого серійного автомобіля, який коли-небудь тестувало видання Motor Trend, обійшовши не лише Tesla Model S Plaid, але й Porsche Taycan Turbo GT Що робить цей подвиг ще більш вражаючим, так це те, що Air Sapphire досяг його, будучи більшим, важчим та розкішнішим […]
4 Жовтня 2025
Volkswagen знову експериментує з ідеями для інтер’єру, і нова патентна заявка виглядає справжнім випробуванням терпіння водіїв Після невдалого досвіду з тактильними кнопками, які викликали шквал критики, компанія поступово повертає фізичні перемикачі на кермо, але водночас пробує зовсім інший підхід. У патенті, поданому в Німеччині, йдеться про систему, що поєднує універсальний перемикач на кермі з відстеженням […]
4 Жовтня 2025
Ford представив у Китаї новий електрифікований Bronco Basecamp, який став третьою моделлю в родині Bronco та здивував незвичною для позашляховика функцією — підйомним дахом Після дебюту на автосалоні в Ченду компанія відкрила прийом замовлень, а перші покупці отримують безкоштовний пакет для кемпінгу з унікальним скляним дахом, який піднімається на 360 мм і створює додатковий простір […]
4 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі