BYD представив новий Han L потужністю понад тисячу «коней»!
Офіційний дебют: що пропонують Han L і Tang L?
Нещодавно BYD офіційно представила свої флагманські моделі — седан Han L та кросовер Tang L. Ці автомобілі отримали сучасний дизайн BYD та найпотужніші електродвигуни з обертами до 30 000 RPM
Han L продовжує традиції серії Han, але отримав кілька оновлень:
- Подовжені фари, з’єднані хромованою вставкою
- LiDAR на даху для підтримки автономного водіння
- Висувні дверні ручки та панорамний дах
Габарити Han L: 5050/1960/1505 мм, колісна база — 2970 мм. Автомобіль на 10 мм довший, 50 мм ширший і 10 мм вищий за стандартну версію Han. Його колеса розміром 245/45 R19 додають спортивного вигляду
Вражаюча потужність
Головна фішка Han L — його силова установка. Електрична версія доступна у двох варіантах:
- Задньопривідна RWD версія з одним електромотором потужністю 500 кВт (670 к.с.), який забезпечує розгін до 100 км/год за 2,7 секунди
- Повнопривідна 4WD версія із заднім мотором на 580 кВт (777 к.с.) та переднім на 230 кВт (308 к.с.), загальна потужність — 810 кВт (1085 к.с.)
Плагін-гібридна версія Han L пропонується у двох конфігураціях:
- DM-i: бензиновий двигун 1.5 л, 115 кВт (154 к.с.) + електромотор 200 кВт (268 к.с.)
- DM-p: додатковий електромотор на 200 кВт для ще більшої динаміки
Кросовер Tang L отримав схожі технології та ще більше оновлень. Він вирізняється тонкими LED-фарами, активними повітрозабірниками та спортивним спойлером. Його габарити: 5040/1996/1760 мм, колісна база — 2950 мм, а колеса досягають 21 дюйма
BYD Han L і Tang L: майбутнє китайського ринку NEV
Офіційний запуск Han L і Tang L відбувся 17 січня 2025 року. Їхня потужність і технічні характеристики задають нові стандарти в сегменті NEV (New Energy Vehicles) у Китаї. З такими моделями BYD не лише конкурує з провідними світовими брендами, але й зміцнює свої позиції на ринку