Компанія BYD продовжує своє стрімке розширення на європейському ринку, представляючи новий електричний кросовер Sealion 7. Ця модель, яка вже доступна у Китаї, дебютувала на Паризькому автосалоні 2024 року, і поставки в Європі почнуться вже цього місяця. Sealion 7 став восьмим автомобілем на електротязі в європейській лінійці BYD, приєднавшись до таких моделей, як Dolphin, Seal та Seal U
Новий Sealion 7 розроблений як конкурент для Tesla Model Y, і компанія очікує, що ця модель приверне увагу європейських покупців завдяки поєднанню потужності та інноваційних технологій. Але чи вдасться йому витіснити Tesla з ринку?
Дизайн та платформа BYD Sealion 7
Перший показ Sealion 7 відбувся в Китаї в листопаді минулого року. Модель відповідає загальній дизайнерській мові BYD. Передня частина нагадує Seal U з характерними фарами, а задня частина має похилий дах і повнорозмірні світлодіодні ліхтарі. Хоча візуально Sealion 7 виглядає привабливо, кардинальних змін у дизайні немає — його легко сплутати з іншими електричними кросоверами
Sealion 7 побудований на платформі e-Platform 3.0 Evo, яка підтримує як одно-, так і двомоторні силові установки. Для європейського ринку BYD запропонує версію з двома електродвигунами
Продуктивність і характеристики
За даними BYD, електрокросовер може розігнатися до 100 км/год за 4,5 секунди та підтримує швидку зарядку потужністю до 230 кВт. Хоча для європейської версії конкретні технічні характеристики ще не оголошені, китайська модель з двома моторами видає 523 к.с. (390 кВт) і має запас ходу до 550 км за циклом CTLC
Sealion 7 оснащений батареєю BYD Blade на 82,56 кВт-год, яка є однією з найбезпечніших на ринку завдяки своїй високій енергоефективності та стійкості до нагрівання
Ціна та виробництво в Європі
Ціна на BYD Sealion 7 у Великій Британії почнеться від 45 000 фунтів (приблизно $58 807), що робить його прямим конкурентом для Tesla Model Y, ціни на яку коливаються від 44 990 до 59 990 фунтів у Великій Британії. Поставки електромобіля розпочнуться вже наприкінці жовтня
У майбутньому BYD може перенести виробництво Sealion 7 для європейського ринку до свого нового заводу в Угорщині. Це дозволить компанії обійти тарифи ЄС на китайські автомобілі. Завод планується запустити до кінця 2025 року, і він може стати основним виробничим центром для більшості моделей BYD у Європі
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі