Китайський автовиробник Changan підтвердив свої наміри збудувати власний завод з виробництва електричних легкових автомобілів у Європі. Представник компанії на європейському ринку повідомив, що наразі триває етап планування, а також оцінюються потенційні майданчики для майбутнього підприємства. Це свідчить про серйозний намір Changan закріпитися на європейському ринку не лише як імпортер, а й як виробник
Changan вперше дебютував у Європі навесні цього року з електричним середньорозмірним кросовером Deepal S07
З того часу бренд приєднався до числа китайських автовиробників, які активно розширюють свою присутність на європейському ринку. Однак офіційний запуск продажів першого електромобіля в Німеччині та Великій Британії — двох найбільших ринках електромобілів у Європі — очікується не раніше вересня. Тим часом Нік Томас, керівник відділу маркетингу, продажів та сервісу Changan у Європі, підтвердив, що плани щодо локального виробництва набирають конкретних обрисів
«Ми прагнемо бути в Європі, виробляти в Європі для Європи», — заявив Томас у розмові з агентством Reuters. Компанія активно працює над пошуком оптимальних рішень для запуску локального виробництва, що дозволить краще адаптувати продукцію до потреб європейських споживачів і знизити логістичні витрати
Changan планує вихід на європейський ринок із трьома брендами — власним Changan, Deepal та преміальним Avatr
Першочерговими ринками для компанії стануть Норвегія, Данія, Німеччина, Велика Британія та Нідерланди. Хоча офіційний старт продажів запланований на другий квартал, ключові ринки отримають перші автомобілі не раніше вересня
Ще у березні Нік Томас повідомив, що наразі формується дилерська мережа в Німеччині. Після того, як буде укладено угоди з десятьма дилерами, які покриватимуть важливі регіони країни, компанія розпочне активні продажі. За інформацією з різних джерел, підготовка до європейського виходу триває вже майже два роки
Голова правління Changan Чжу Хуаронг особисто відвідав європейську прем’єру в місті Майнц у Німеччині навесні цього року. У своїй промові він підкреслив, що компанія багато чого навчилася у Європі за останнє десятиліття. З огляду на перехід автомобільної галузі до електричних силових установок, Чжу Хуаронг бачить у цьому можливість закріпитися на європейському ринку за допомогою стратегії «В Європі — для Європи». Водночас він уточнив, що локальне виробництво має запрацювати не пізніше 2030 року, а поки що автомобілі для європейських клієнтів будуть постачатися з заводу Changan у Нанкіні
Компанія вже давно має глобальну присутність із власними центрами досліджень і розробок, а також дизайну в Італії та Німеччині. Минулого року Changan відкрив європейську штаб-квартиру в Мюнхені, готуючись до виходу на ринок
Планується, що до 2027 року в Європі буде представлено вісім моделей
Першими стануть Deepal S07 та Deepal S05 — повністю електричні середньорозмірний та компактний кросовери. Останній буде доступний також у версії з подовжувачем запасу ходу. Хоча інші моделі поки що не названі, ймовірно, серед них будуть більший Changan E07 та преміальні електромобілі Avatr 11 і Avatr 12, які виробник позиціонує як флагманські для своїх брендів. Очікується, що лінійка включатиме різні типи силових установок — від повністю електричних (BEV) до гібридних (PHEV) та електричних із подовжувачем запасу ходу (EREV)
Подібну стратегію обирають й інші китайські виробники, які поєднують імпорт автомобілів, незважаючи на митні тарифи ЄС на електромобілі з Китаю, з будівництвом власних заводів у Європі. Наприклад, BYD вже має завод у Угорщині, а Chery близька до укладання угоди про виробництво на потужностях Volkswagen Group у Німеччині. Geely поки що не оголошувала про будівництво заводу, але вже запускає свій бренд і електрокросовер EX5 у Великій Британії та Південно-Східній Європі
Читати далі
Схожі записиШість популярних електричних кросоверів вийшли на старт, щоб з’ясувати, хто з них зможе подолати найбільшу відстань, розрядивши акумулятор буквально до останнього електрона. Результати цього експерименту стали несподіванкою навіть для фахівців Видання Carwow організувало унікальний і водночас ризикований тест, що мав на меті перевірити електромобілі у реальних екстремальних умовах — водій не зупинявся, навіть коли індикатор […]
5 Жовтня 2025Якщо Ви вважали, що Tesla вже досягла межі ексцентричності зі своїм Cybertruck, доведеться переглянути цю думку. Компанія подала новий патент — на гігантську повітряну кулю, покликану… збільшити запас ходу електропікапа Ідея здається дивною, навіть трохи комічною, але водночас — надзвичайно кмітливою Tesla пропонує спосіб вирішити одну з найболючіших проблем великих електричних пікапів — різке зменшення […]
5 Жовтня 2025Nissan готується до запуску оновленого Leaf, але його попередника відкликали. Програма заходів стосується 19 077 електромобілів 2021 та 2022 модельних років За даними Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA), літій-іонний акумулятор може перегріватися під час використання швидкої зарядки постійним струмом Чому це відбувається? За інформацією NHTSA, акумуляторні блоки Leaf мають «надмірні літієві відкладення» в […]
5 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі