Chery провела унікальний краш-тест, використовуючи три реальні електромобілі замість звичайних візків. Це дозволило моделювати реалістичну аварійну ситуацію, коли дві машини зі швидкістю 60 км/год ударяють третю під різними кутами. Такий підхід демонструє, наскільки Exeed Sterra ES готовий до складних дорожніх умов
Реалістичність тесту і ключові виклики
На відміну від типових лабораторних тестів, де зазвичай використовуються краш-візки, Chery вирішила застосувати реальні автомобілі. Це дозволило створити умови, максимально наближені до реальних ДТП. Однак є нюанси: одна з машин під час тесту була нерухомою, що вплинуло на розподіл ударних сил. В реальній ситуації всі автомобілі зазвичай перебувають у русі, що розподіляє енергію удару між усіма учасниками аварії
Крім того, швидкість обох автомобілів у 60 км/год і точні кути зіткнень (30 градусів і прямий удар) також моделювали специфічний сценарій. Хоча це дозволило оцінити міцність кузова та безпеку батареї, результати могли б змінитися за інших обставин, наприклад, при різних швидкостях або положенні машин
Інженерні рішення, які забезпечили безпеку
Exeed Sterra ES показав високу міцність конструкції:
- Структурна цілісність: Незважаючи на навантаження майже 35 тонн, кузов залишився цілим, а салон надійно захищав манекени
- Захист батареї: Високовольтна батарея не пошкодилася, не було витоків, диму чи загорянь. Система автоматично відключила подачу струму, зменшуючи ризик займання
- Семизонні подушки безпеки: Всі подушки спрацювали, як і очікувалося, а двері автоматично розблокувалися для полегшення евакуації
Модернізована конструкція кузова і шасі моделі 2025 року зіграла ключову роль у цих результатах. Використання більш міцних матеріалів і посилених елементів дозволило підвищити стійкість автомобіля до ударів
Конкуренція на ринку та інші досягнення
Exeed Sterra ES є не лише технічно досконалим, а й економічно конкурентоспроможним електромобілем, здатним кинути виклик таким гігантам, як Tesla Model 3. Завдяки батареї на 97,7 кВт-год він забезпечує до 905 км пробігу, що є значною перевагою на ринку
Китайські електромобілі демонструють усе вищий рівень безпеки. Багато моделей отримали 5-зіркові рейтинги від EuroNCAP навіть після запровадження жорсткіших стандартів. Це свідчить про прагнення китайських виробників закріпитися на глобальному ринку
Потреба в незалежних тестах
Хоча результати краш-тесту вражають, незалежні перевірки від EuroNCAP чи IIHS могли б надати ще більш об’єктивну оцінку безпеки Exeed Sterra ES. Важливо, щоб подібні тести враховували реалістичні сценарії, де всі учасники рухаються, адже це дозволяє точніше оцінити рівень захисту автомобіля
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі