Компанія Chevrolet представила справжнього трекового звіра – концепт Blazer EV.R NASCAR із потужністю 1300 к.с. Електромобіль створений на базі шасі NASCAR Next Gen та оснащений 78 кВт-год батареєю з рідинним охолодженням, яка живить три шестифазні електромотори. Енергія передається на програмовану систему повного приводу, що забезпечує максимальний контроль на високих швидкостях
Аеродинаміка та дизайн
Хоча Blazer EV.R NASCAR успадкував зовнішні риси Blazer EV SS, його конструкція орієнтована виключно на максимальну продуктивність. Він отримав агресивний аеродинамічний пакет, який включає:
– збільшений передній сплітер для підвищеного притискного зусилля,
– масивне антикрило та потужний дифузор для стабільності на високих швидкостях
Крім того, Chevrolet розробила центральні гоночні колісні гайки для прототипу, а нові гоночні шини Goodyear Racing Eagle забезпечують максимальне зчеплення. На відміну від серійного Blazer, гоночна версія втратила задні двері та бокові вікна, адже у спорті вони просто зайві
Сміливий крок у майбутнє NASCAR
Як зазначив віцепрезидент NASCAR з розробки автомобілів Брендон Томас, цей концепт демонструє прагнення компанії до нових технологій та інновацій у гонках. Chevrolet змогла поєднати сучасні електромобільні технології з традиційною NASCAR-платформою, створивши потужну та вражаючу машину, яка викличе захоплення у фанатів на Daytona International Speedway
Blazer EV SS – серійна версія для доріг
Хоча EV.R NASCAR залишиться трековим прототипом, Chevrolet не забула і про споживачів. Найпотужніша серійна версія Blazer EV SS вже незабаром з’явиться у продажу. Вона матиме 615 к.с., зможе розганятися до 100 км/год за 3,4 секунди, а її запас ходу складатиме 488 км на одному заряді. Вартість моделі – $62 490, включаючи логістичні витрати
Електромобілі стають не просто екологічною альтернативою, а справжніми гоночними монстрами. І Chevrolet доводить це на практиці
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі