Chevrolet Spark EV, перший електромобіль General Motors у 21 столітті, знову з’явився, але в дещо іншому форматі. Нова версія отримала назву Chevrolet Spark EUV і дебютувала в Бразилії. Це вже не п’ятидверний хетчбек, а компактний міський кросовер, створений для приваблення нових покупців

Новий формат: китайське коріння та глобальний бренд
Новий Chevrolet Spark EUV — це не просто оновлення моделі, а результат співпраці в рамках спільного підприємства SAIC-GM-Wuling. Під емблемою Chevrolet ховається Baojun Yep Plus, електричний кросовер китайського виробництва. Автомобіль має задній привід із електромотором потужністю 75 кВт (101 к.с.) та оснащений акумулятором на основі літій-залізо-фосфату (LFP) ємністю 41,9 кВт-год

Запас ходу електромобіля за стандартом CLTC становить 401 км, що є цілком пристойним показником для міського електромобіля. Габарити Spark EUV також компактні: довжина — 3,9 метра, ширина — 1,7 метра, а колісна база становить 2,5 метра, що робить його ідеальним для міських умов

Особливості та оснащення: базовий та доступний
У Китаї Baojun Yep Plus коштує близько $12 тисяч, що робить його дуже доступним електромобілем. За цю суму покупці отримують два екрани по 10,25 дюйма, що слугують цифровою панеллю приладів та мультимедійною системою. Окрім цього, автомобіль оснащено системою ADAS від DJI, яка включає автоматичне паркування, камеру на 360° та інші корисні функції

Відсутність повного приводу та захисту під днищем підкреслює, що це бюджетне рішення для міських поїздок, а не для складних умов експлуатації. Попри всі переваги, електромобіль більше орієнтований на короткі поїздки містом, а четверо дорослих в салоні розмістятся з певними обмеженнями у просторі
Chevrolet Spark EUV: чи є у нього майбутнє на глобальному ринку?
Spark EUV дебютував у Бразилії в рамках святкування 100-річчя Chevrolet у Південній Америці. General Motors оголосила, що ця модель стане однією з десяти новинок для бразильського ринку у 2025 році. Однак компанія не розкрила інформації про ціну чи доступність моделі на інших ринках

Хоча шансів побачити Spark EUV в Європі чи США майже немає через мита та конкуренцію, автомобіль має потенціал на інших ринках, де важливі доступність та компактність. Завдяки співпраці з китайськими виробниками Chevrolet може знайти свою нішу, пропонуючи простий і дешевий міський електромобіль. Така новинка була б доречною й на українських вулицях
Читати далі
Схожі записиКомпанія Factorial Energy заявляє про готовність вивести нову технологію на ринок у 2027 році Твердотільна батарея Factorial вже показала себе у реальних умовах. Модифікований Mercedes EQS із такими акумуляторами у вересні подолав понад 1200 км без зупинок і навіть мав залишок заряду. Mercedes прямо називає ці батареї технологією, здатною змінити правила гри. Самі елементи живлення […]
26 Грудня 2025
Коли одного разу користуєшся цифровим ключем, повернення до звичайного брелока вже не здається логічним. Такі технології давно мали б бути звичайною опцією у нових автомобілях. Компанія GM нарешті робить крок у цьому напрямку і запрошує вибраних власників електромобілів протестувати нову функцію GM запускає тестування Digital Key для власників електромобілів Tesla ще у 2017 році запровадила […]
26 Грудня 2025
Електровелосипеди сприймаються як простий і зручний транспорт, однак принцип роботи їхніх моторів майже не змінювався багато років. У галузі давно існувала «аксіома» про неможливість рекуперативного гальмування на більшості електробайків, особливо на моделях з популярними редукторними мотор-колесами. Компанія Charge продемонструвала інший підхід і довела на практиці, що навіть звичайні хаб-мотори (електродвигун, який вбудований прямо у колесо […]
26 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі