Чому аудіоінженери віддають перевагу автомобілям з ДВЗ, а не EV?

08.03.2024
Чому аудіоінженери віддають перевагу автомобілям з ДВЗ, а не EV? — photo 5376

Велика кількість мінливих частот ускладнює акустику електромобілів, але компанія Meridian стверджує, що знайшла рішення

Виробники аудіосистем, особливо систем високого класу, роками стикалися з труднощами в створенні гідної якості звуку в автомобілях

Акустика в салоні автомобіля не найкраща, є фонові шуми, доводиться миритися з положенням та розмірами об’єктів всередині простору. Може здатися, що перехід на електромобілі полегшить життя аудіоінженерів, але насправді це не так

Британський виробник Meridian Audio, який постачає аудіосистеми для таких брендів, як Land Rover, Jaguar та Kia, розробив пакет цифрової обробки під назвою Intelli-Q, призначений для вирішення специфічних акустичних задач саме для електромобілів

За словами інженерів Meridian, одна з проблем у створенні якісного звуку в автомобілі полягає не стільки в гучності, скільки в характеристиках і деталях того, що ми чуємо

Структура звуку, який видає двигун, є передбачуваною і з нею можна впоратися за допомогою технології шумозаглушення. Тож навіть якщо його не заглушити, можна керувати тим, що Meridian називає “акустичним середовищем”, щоб отримати якісний звук від аудіосистеми

Фоновий шум, який створює двигун, також добре маскує інші звуки, такі як брязкіт і шум від дороги, трансмісії та вітру

Звуки, які видає електромобіль, як правило, випадкові та мають високу частоту, що ускладнює керування акустичним середовищем за допомогою традиційних активних методів шумозаглушення. Intelli-Q – це набір спеціальних технологій цифрової обробки сигналів (DSP), розроблених для вирішення цієї проблеми

Отримуючи дані з комунікаційної шини автомобіля (його внутрішньої мережі електронних комунікацій) в режимі реального часу, система може компенсувати такі фактори, як кількість і положення відчинених вікон, налаштування клімат-контролю і кількість людей в автомобілі

Чому аудіоінженери віддають перевагу автомобілям з ДВЗ, а не EV? — photo 2

Замість того, щоб просто збільшувати гучність, перекриваючи фоновий шум, система може реагувати на зміну профілю фонового шуму, збільшуючи низько- і середньочастотний звук, та протистояти збільшенню швидкості або більш нерівному, шумному дорожньому покриттю

Після того, як фоновий шум взято під контроль, інженери можуть накласти якісний звук, щоб досягти бажаного автовиробником характеру звучання

Звук, який видає електромобіль, має деякі переваги. Оскільки фоновий шум, як правило, має меншу довжину хвилі, ніж в автомобілях з ДВЗ, баси не повинні бути такими сильними, і інженери можуть зосередитися на якості низьких частот

Меридіан також бере участь у розробці нового покоління віброгаптичних сидінь, які з’являться в деяких автомобілях у 2025 році. Однак, нові технологічні сидіння далекі від тих, що використовуються в ігрових симуляторах або кінотеатрах

Входи в поверхню сидінь настільки тонкі, що можуть бути непомітними для пасажира, але створюватимуть підсвідоме відчуття глибокого басовитого звуку

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK