У липні 2020 року BMW підписала угоду з Northvolt про постачання акумуляторних батарей і очікувала отримати перші елементи вже цього року. Однак Northvolt не зміг виконати свої зобов’язання, оскільки досі намагається налагодити серійне виробництво. Повідомляється, що шведська компанія відстає від графіка на два роки і виробляє занадто багато відходів
Чому Northvolt не змогла поставити BMW елементи вчасно?
Планувалося, що елементи, які постачає Northvolt, будуть вироблятися з використанням 100% відновлюваної енергії вітру та гідроенергії. Handelsblatt повідомляє, що BMW нещодавно скасувала замовлення і звернеться до Samsung SDI з проханням поставити елементи живлення, необхідні для її нинішніх електромобілів. Цікаво, що BMW все ще має контракт з Northvolt на постачання елементів живлення наступного покоління для Neue Klasse

Спільне майбутнє можливе
“Northvolt і BMW Group спільно вирішили зосередити діяльність Northvolt на розробці акумуляторних елементів наступного покоління”, – заявив представник BMW. “BMW Group, як і раніше, зацікавлена у створенні високопродуктивних і екологічно чистих акумуляторних елементів в Європі”
Northvolt була заснована в 2016 році двома колишніми керівниками Tesla, і в січні вона залучила $5 мільярдів на розширення свого шведського заводу, що дозволить їй переробляти акумулятори. У березні компанія також заклала фундамент нового гігазаводу з виробництва акумуляторів у Хайде, Німеччина, і розглядає можливість будівництва нового заводу в Борланже, Швеція
Електромобілі BMW наступного покоління
Лінійка електромобілів BMW Neue Klasse EV почнеться з серійної версії iX3 який з’явиться наприкінці 2025 року. За цією моделлю послідує електричний седан, схожий за розмірами на нинішню 3-Series. Інші моделі Neue Klasse включають седан у стилі купе під назвою iX4 та універсал, який буде представлений у 2027 році
Читати далі
Схожі записиКомпанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric Новий фронтальний […]
21 Жовтня 2025
Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі