Головний інженер Tesla, Вес Моррілл, нещодавно виступив із застереженням про потенційні небезпеки використання подовжувачів для зарядних станцій Supercharger, які пропонують сторонні виробники. Після того як Tesla відкрила свою мережу для інших брендів електромобілів, з’явилася проблема — не всі автомобілі мають зручно розташовані зарядні порти для підключення. Через це треті компанії, такі як A2Z EV, почали випускати спеціальні подовжувачі. Проте, за словами Моррілла, використання таких кабелів може бути небезпечним
Ризики використання сторонніх кабелів
Більшість електромобілів Tesla мають зарядні порти, розташовані так, щоб їх було зручно підключати до Supercharger, коли автомобіль припаркований на станції. Але це не завжди так для автомобілів інших брендів. Саме тому сторонні компанії, зокрема A2Z EV, розробили подовжувачі для використання на зарядних станціях Tesla. Однак Моррілл, головний інженер Cybertruck, зазначає, що ці кабелі можуть нести серйозний ризик
Він пояснює, що подовжувачі можуть призвести до перегріву зарядного кабелю, що в свою чергу може викликати коротке замикання. Він згадав кілька випадків, коли кабелі перегрівалися і виходили з ладу, викликаючи коротке замикання на високовольтних зарядках постійного струму (DC)
Як подовжувачі впливають на безпеку
За словами Моррілла, ручка зарядного кабелю на станції Supercharger постійно стежить за температурою під час зарядки. Якщо з’являється перегрів, станція може вчасно зреагувати та припинити процес зарядки. Однак при додаванні подовжувача ця система захисту перестає працювати так, як задумано. Він підкреслює, що при використанні подовжувача “безпека зникає”, оскільки станція не може точно відстежувати температуру через зміну параметрів кабелю
Звісно, ніхто не хоче, щоб його електромобіль або зарядний кабель перегрілися чи навіть загорілися. Тому Моррілл радить уникати використання таких подовжувачів
Майбутні оновлення від Tesla
Моррілл також згадав, що Tesla усвідомлює цю проблему і працює над її вирішенням. У новому, четвертому поколінні зарядних станцій Supercharger, кабелі будуть довшими, що дозволить заряджати електромобілі інших марок без необхідності використовувати подовжувачі. Це допоможе уникнути ризиків перегріву та коротких замикань, пов’язаних з додатковими кабелями
Крім того, Моррілл зазначив, що готовий обговорити цю технологію зі сторонніми виробниками, такими як A2Z EV, для поліпшення безпеки зарядних пристроїв
Наразі власникам електромобілів слід бути обережними та уникати використання подовжувачів на станціях Supercharger. Короткі замикання та пожежі на подібних пристроях не є чимось новим, і ризикувати не варто
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі