Головний інженер Tesla, Вес Моррілл, нещодавно виступив із застереженням про потенційні небезпеки використання подовжувачів для зарядних станцій Supercharger, які пропонують сторонні виробники. Після того як Tesla відкрила свою мережу для інших брендів електромобілів, з’явилася проблема — не всі автомобілі мають зручно розташовані зарядні порти для підключення. Через це треті компанії, такі як A2Z EV, почали випускати спеціальні подовжувачі. Проте, за словами Моррілла, використання таких кабелів може бути небезпечним
Ризики використання сторонніх кабелів
Більшість електромобілів Tesla мають зарядні порти, розташовані так, щоб їх було зручно підключати до Supercharger, коли автомобіль припаркований на станції. Але це не завжди так для автомобілів інших брендів. Саме тому сторонні компанії, зокрема A2Z EV, розробили подовжувачі для використання на зарядних станціях Tesla. Однак Моррілл, головний інженер Cybertruck, зазначає, що ці кабелі можуть нести серйозний ризик
Він пояснює, що подовжувачі можуть призвести до перегріву зарядного кабелю, що в свою чергу може викликати коротке замикання. Він згадав кілька випадків, коли кабелі перегрівалися і виходили з ладу, викликаючи коротке замикання на високовольтних зарядках постійного струму (DC)
Як подовжувачі впливають на безпеку
За словами Моррілла, ручка зарядного кабелю на станції Supercharger постійно стежить за температурою під час зарядки. Якщо з’являється перегрів, станція може вчасно зреагувати та припинити процес зарядки. Однак при додаванні подовжувача ця система захисту перестає працювати так, як задумано. Він підкреслює, що при використанні подовжувача “безпека зникає”, оскільки станція не може точно відстежувати температуру через зміну параметрів кабелю
Звісно, ніхто не хоче, щоб його електромобіль або зарядний кабель перегрілися чи навіть загорілися. Тому Моррілл радить уникати використання таких подовжувачів
Майбутні оновлення від Tesla
Моррілл також згадав, що Tesla усвідомлює цю проблему і працює над її вирішенням. У новому, четвертому поколінні зарядних станцій Supercharger, кабелі будуть довшими, що дозволить заряджати електромобілі інших марок без необхідності використовувати подовжувачі. Це допоможе уникнути ризиків перегріву та коротких замикань, пов’язаних з додатковими кабелями
Крім того, Моррілл зазначив, що готовий обговорити цю технологію зі сторонніми виробниками, такими як A2Z EV, для поліпшення безпеки зарядних пристроїв
Наразі власникам електромобілів слід бути обережними та уникати використання подовжувачів на станціях Supercharger. Короткі замикання та пожежі на подібних пристроях не є чимось новим, і ризикувати не варто
Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі