string(9) "ionity.ua"

Чому не всі переходять на електромобілі навіть у США?

01.04.2024
Чому не всі переходять на електромобілі навіть у США? — photo 7164

У довіднику “Статистика електромобілів 2024”, підготовленому фахівцями MarketWatch, розглядаються продажі електромобілів, частка ринку, вплив на навколишнє середовище, показники пробігу та багато іншого.  Ключовий висновок: У США продажі електромобілів зросли на 60% у порівнянні з попереднім роком – з 1 мільйона у 2022 році до 1,6 мільйона у 2023 році

Соціально свідомих читачів, ймовірно, зацікавлять висновки про екологічні переваги та недоліки електромобілів. Один з багатьох висновків звіту полягає в тому, що “хоча існує багато міфів про те, наскільки екологічними є електромобілі, загальний вуглецевий слід електромобілів все ще менший, ніж у автомобілів, що працюють на бензині” – навіть з урахуванням їхнього виробництва та заряджання

У посібнику розглядається забруднення від виробництва акумуляторів і від величезної кількості електроенергії, необхідної для живлення зростаючого парку електромобілів. Хоча виробництво електромобілів може спричинити більше вуглецевого забруднення, ніж виробництво автомобілів на бензині, “загальний вуглецевий слід електромобілів все ще менший, ніж у бензинових автомобілів – навіть з урахуванням вуглецевого забруднення, яке відбувається під час виробничого процесу

У 2022 році Каліфорнія очолила список штатів з найбільшою кількістю реєстрацій електромобілів, за нею йдуть Флорида, Техас і Вашингтон

За даними MarketWatch, популярні доступні електромобілі коштують від $30 000 до $50 000. Але покупці повинні знати, що на ціни впливатимуть опції, витрати на страхування, податки з продажу, збори за документи та інші витрати, які можуть бути приховані. Також є пояснення щодо поточних та майбутніх правил отримання податкових пільг на купівлю електромобілів

То чому ж не всі володіють електромобілями або розглядають можливість їх купівлі? Історія вказує на очевидні причини: занепокоєння щодо дальності поїздки до вичерпання заряду акумулятора; відсутність достатньої кількості зарядних станцій; початкові роздрібні ціни, вищі за ціни на аналогічні транспортні засоби з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ). І, для багатьох, природний опір прийняття технології, яка все ще розвивається

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK