Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами
У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили саме електромобілі – їх реалізація зросла на 40% порівняно з аналогічним періодом 2024 року

Однак, попри позитивну динаміку, у кількох джерелах з’явилася інформація про скорочення виробництва на кількох заводах BYD у Китаї. За словами інсайдерів, компанія зменшила нічні зміни та обсяги випуску щонайменше на третину, щоб знизити витрати та відреагувати на зростання залишків на складах. При цьому ще один співрозмовник зазначив, що причиною могли бути невиконані плани з продажів, попри значні знижки до 34% на 22 моделі, оголошені у травні
Згідно з даними China Automotive Dealer Association, середній рівень запасів у дилерів BYD становить 3,21 місяця, тоді як середньогалузевий показник – 1,38 місяця. Це свідчить про перенасичення внутрішнього ринку, на якому триває жорстка цінова конкуренція. Проте BYD не зменшує своїх глобальних амбіцій: за підсумками травня компанія показала шостий поспіль місяць рекордних продажів за межами Китаю – понад 89 000 авто

Європа залишається ключовим напрямом зростання
Після того як BYD обійшла Tesla за кількістю реєстрацій авто в ЄС і Великій Британії, вона представила свою найдоступнішу модель для європейського ринку – Dolphin Surf. Це адаптована версія популярного в Китаї Seagull, яка у Великій Британії коштує від £18 650. За словами радника BYD у Європі Альфредо Альтавілли, компанія розгортає безпрецедентну продуктову експансію і планує подвоїти обсяги продажів на європейському ринку до 186 000 авто вже у 2025 році. За прогнозами S&P Global Mobility, до 2029 року цей показник може сягнути 400 000 авто на рік

На додачу до цього BYD інвестує у виробничу інфраструктуру
Нові заводи в Угорщині та Туреччині дозволять досягти сукупної річної потужності у понад 500 000 одиниць. Компанія вже стала лідером серед брендів EV в таких країнах, як Бразилія, Таїланд, Австралія та інші важливі ринки. Отже, навіть якщо чутки про скорочення виробництва в Китаї підтвердяться, BYD залишається глобальним лідером електромобільного ринку та продовжує розширювати свою присутність у світі
Читати далі
Схожі записиHongqi добре відома у Китаї, але в Європі бренд маловідомий. Ситуація може швидко змінитись, бо найстаріший люксовий автовиробник Китаю готує масштабний вихід на європейський ринок. До 2028 року планують представити 15 електричних та гібридних моделей і вийти одразу на ринок 25 країн Європа для бренду має стратегічне значення, хоча умови виходу на ринок непрості Євросоюз […]
3 Грудня 2025
Концепт Kia EV2 показали ще на початку року, а тепер можна оцінити, наскільки сильно він змінився перед виходом на дороги. Компанія не розкрила багато подробиць, але підтвердила виробництво моделі в Європі та опублікувала три тизери, на яких авто сховане під тканиною Попри маскування, легко читається силует і знайомі по концепту пропорції Квадратна передня частина, характерний […]
3 Грудня 2025
Британська компанія Helix, відома своїми надпотужними електродвигунами для McMurtry Spéirling, Lotus Evija та Aston Martin Valkyrie, тепер працює над проєктом, який може повернути пасажирські польоти на надзвукових швидкостях. Партнером виступає каліфорнійський стартап Astro Mechanica, який хоче зробити подорожі на швидкості Mach 3 такими ж звичними, як звичайні рейси Ідея базується на новій силовій установці Duality […]
2 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі