Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами
У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили саме електромобілі – їх реалізація зросла на 40% порівняно з аналогічним періодом 2024 року
Однак, попри позитивну динаміку, у кількох джерелах з’явилася інформація про скорочення виробництва на кількох заводах BYD у Китаї. За словами інсайдерів, компанія зменшила нічні зміни та обсяги випуску щонайменше на третину, щоб знизити витрати та відреагувати на зростання залишків на складах. При цьому ще один співрозмовник зазначив, що причиною могли бути невиконані плани з продажів, попри значні знижки до 34% на 22 моделі, оголошені у травні
Згідно з даними China Automotive Dealer Association, середній рівень запасів у дилерів BYD становить 3,21 місяця, тоді як середньогалузевий показник – 1,38 місяця. Це свідчить про перенасичення внутрішнього ринку, на якому триває жорстка цінова конкуренція. Проте BYD не зменшує своїх глобальних амбіцій: за підсумками травня компанія показала шостий поспіль місяць рекордних продажів за межами Китаю – понад 89 000 авто
Європа залишається ключовим напрямом зростання
Після того як BYD обійшла Tesla за кількістю реєстрацій авто в ЄС і Великій Британії, вона представила свою найдоступнішу модель для європейського ринку – Dolphin Surf. Це адаптована версія популярного в Китаї Seagull, яка у Великій Британії коштує від £18 650. За словами радника BYD у Європі Альфредо Альтавілли, компанія розгортає безпрецедентну продуктову експансію і планує подвоїти обсяги продажів на європейському ринку до 186 000 авто вже у 2025 році. За прогнозами S&P Global Mobility, до 2029 року цей показник може сягнути 400 000 авто на рік
На додачу до цього BYD інвестує у виробничу інфраструктуру
Нові заводи в Угорщині та Туреччині дозволять досягти сукупної річної потужності у понад 500 000 одиниць. Компанія вже стала лідером серед брендів EV в таких країнах, як Бразилія, Таїланд, Австралія та інші важливі ринки. Отже, навіть якщо чутки про скорочення виробництва в Китаї підтвердяться, BYD залишається глобальним лідером електромобільного ринку та продовжує розширювати свою присутність у світі
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі