Генеральний секретар Організації Об’єднаних Націй Антоніу Гутерріш закликав світові уряди та засоби масової інформації припинити брати грощі від індустрії викопного палива. Глава ООН звинуватив енергетичні компанії у “спотворенні правди, обмані громадськості та сіянні сумнівів” щодо кліматичної кризи. “Не дайте божевільним фінансувати божевілля”, – сказав він
Чому генсек ООН хоче заборонити рекламу викопного палива?
Голова ООН закликає до запровадити обмежень на рекламу викопного палива, подібно до того, як у всьому світі діють обмеження щодо тютюну та алкоголю. Однак, якщо реклама тютюнових виробів обмежується насамперед для того, щоб не впливати на свідомість дітей, то заборона реклами викопного палива буде спрямована на вплив на поведінку споживачів
Які країни пішли на зустріч?
Деякі країни, міста та компанії вже почали забороняти рекламу нафтогазових компаній. Франція обмежує рекламу вугілля, газу та водню, вироблених з викопного палива. А Амстердам, Сідней та Единбург також обмежують рекламу підприємств з високим рівнем викидів. З боку ЗМІ, The Guardian, Vox та французька Le Monde заборонили рекламу нафти та газу
Чому в США на це не підуть?
Однак такі обмеження буде важче запровадити на національному рівні в такій країні, як США. “Навіть якби Конгрес спробував це зробити, заборона реклами викопного палива майже напевно зіткнулася б з юридичними проблемами відповідно до чинного законодавства США”, – сказала Ребекка Тушнет, професор Першої поправки до Конституції в Гарвардській школі права
У розмові з журналом Scientific American Тушнет додала, що, якщо тільки Верховний суд США не змінить свою інтерпретацію Конституції США, де комерційна діяльність захищена Першою поправкою, повну федеральну заборону на рекламу викопних видів палива буде важко відстояти
Більш реалістичним підходом було б, якби уряд націлився на компанії-виробники викопного палива, які обманюють споживачів. Однак, оскільки Міжурядова група експертів ООН з питань зміни клімату вимагає, щоб глобальні викиди парникових газів були зведені до чистого нуля до 2050 року, для досягнення поставлених цілей необхідна більш рішуча відмова від реклами викопного палива
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі