Генеральний секретар Організації Об’єднаних Націй Антоніу Гутерріш закликав світові уряди та засоби масової інформації припинити брати грощі від індустрії викопного палива. Глава ООН звинуватив енергетичні компанії у “спотворенні правди, обмані громадськості та сіянні сумнівів” щодо кліматичної кризи. “Не дайте божевільним фінансувати божевілля”, – сказав він
Чому генсек ООН хоче заборонити рекламу викопного палива?
Голова ООН закликає до запровадити обмежень на рекламу викопного палива, подібно до того, як у всьому світі діють обмеження щодо тютюну та алкоголю. Однак, якщо реклама тютюнових виробів обмежується насамперед для того, щоб не впливати на свідомість дітей, то заборона реклами викопного палива буде спрямована на вплив на поведінку споживачів

Які країни пішли на зустріч?
Деякі країни, міста та компанії вже почали забороняти рекламу нафтогазових компаній. Франція обмежує рекламу вугілля, газу та водню, вироблених з викопного палива. А Амстердам, Сідней та Единбург також обмежують рекламу підприємств з високим рівнем викидів. З боку ЗМІ, The Guardian, Vox та французька Le Monde заборонили рекламу нафти та газу
Чому в США на це не підуть?
Однак такі обмеження буде важче запровадити на національному рівні в такій країні, як США. “Навіть якби Конгрес спробував це зробити, заборона реклами викопного палива майже напевно зіткнулася б з юридичними проблемами відповідно до чинного законодавства США”, – сказала Ребекка Тушнет, професор Першої поправки до Конституції в Гарвардській школі права

У розмові з журналом Scientific American Тушнет додала, що, якщо тільки Верховний суд США не змінить свою інтерпретацію Конституції США, де комерційна діяльність захищена Першою поправкою, повну федеральну заборону на рекламу викопних видів палива буде важко відстояти
Більш реалістичним підходом було б, якби уряд націлився на компанії-виробники викопного палива, які обманюють споживачів. Однак, оскільки Міжурядова група експертів ООН з питань зміни клімату вимагає, щоб глобальні викиди парникових газів були зведені до чистого нуля до 2050 року, для досягнення поставлених цілей необхідна більш рішуча відмова від реклами викопного палива
Читати далі
Схожі записиFiat готується відкрити нову сторінку в історії своєї найпопулярнішої моделі До сімейства Panda невдовзі приєднається абсолютно новий кросовер із силуетом фастбека, який обіцяє залишатися доступним за ціною. Автомобіль базується на платформі Stellantis Smart Car, яка підтримує бензинові, м’яко-гібридні та повністю електричні силові агрегати. Таким чином, новинка зможе задовольнити запити як традиційних прихильників ДВЗ, так і […]
3 Жовтня 2025
Не секрет, що преміальні бренди чималий відсоток прибутків отримують від ексклюзивних замовлень. Саме таке зробила заможна пара американців, які вирішили, що їхній домашній улюбленець, помісь лабрадора та золотистого ретривера на ім’я Бейлі, заслуговує на пам’ятник на колесах — і лише Rolls-Royce зміг втілити цю ідею у витонченій, екстравагантній формі Робота над проєктом відбувалася через приватний […]
3 Жовтня 2025
Оновлена версія Tesla Model 3 потихеньку впроваджує функції, про які так довго просили шанувальники, але поки що це відбувається на китайському ринку Один з найбільш популярних електромобілів, який лідирує в продажах по всьому світу, отримує довгоочікувані покращення, які роблять керування зручнішим і безпечнішим. Зокрема, в Японії, Південній Кореї й Тайвані з’явилися моделі з традиційними підрульовими […]
3 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі