Генеральний секретар Організації Об’єднаних Націй Антоніу Гутерріш закликав світові уряди та засоби масової інформації припинити брати грощі від індустрії викопного палива. Глава ООН звинуватив енергетичні компанії у “спотворенні правди, обмані громадськості та сіянні сумнівів” щодо кліматичної кризи. “Не дайте божевільним фінансувати божевілля”, – сказав він
Чому генсек ООН хоче заборонити рекламу викопного палива?
Голова ООН закликає до запровадити обмежень на рекламу викопного палива, подібно до того, як у всьому світі діють обмеження щодо тютюну та алкоголю. Однак, якщо реклама тютюнових виробів обмежується насамперед для того, щоб не впливати на свідомість дітей, то заборона реклами викопного палива буде спрямована на вплив на поведінку споживачів
Які країни пішли на зустріч?
Деякі країни, міста та компанії вже почали забороняти рекламу нафтогазових компаній. Франція обмежує рекламу вугілля, газу та водню, вироблених з викопного палива. А Амстердам, Сідней та Единбург також обмежують рекламу підприємств з високим рівнем викидів. З боку ЗМІ, The Guardian, Vox та французька Le Monde заборонили рекламу нафти та газу
Чому в США на це не підуть?
Однак такі обмеження буде важче запровадити на національному рівні в такій країні, як США. “Навіть якби Конгрес спробував це зробити, заборона реклами викопного палива майже напевно зіткнулася б з юридичними проблемами відповідно до чинного законодавства США”, – сказала Ребекка Тушнет, професор Першої поправки до Конституції в Гарвардській школі права
У розмові з журналом Scientific American Тушнет додала, що, якщо тільки Верховний суд США не змінить свою інтерпретацію Конституції США, де комерційна діяльність захищена Першою поправкою, повну федеральну заборону на рекламу викопних видів палива буде важко відстояти
Більш реалістичним підходом було б, якби уряд націлився на компанії-виробники викопного палива, які обманюють споживачів. Однак, оскільки Міжурядова група експертів ООН з питань зміни клімату вимагає, щоб глобальні викиди парникових газів були зведені до чистого нуля до 2050 року, для досягнення поставлених цілей необхідна більш рішуча відмова від реклами викопного палива
Читати далі
Схожі записиКомпанія Nissan представила конфігуратор для моделі Leaf 2026 року на своєму американському веб-сайті Nissan USA, який дозволяє покупцям ознайомитися з новим електромобілем. Leaf третього покоління кардинально відрізняється від попередників, адже замість скромного хетчбека перед нами сучасний кросовер. Проте детальний огляд комплектацій виявив, що базові та середні версії поступаються топовій моделі за низкою ключових особливостей Для […]
19 Червня 2025Компанія Ford оголосила тимчасове припинення продажів електричного кросовера Mustang Mach-E через серйозну проблему з програмним забезпеченням системи замків Йдеться не про механічний дефект, а про алгоритм керування замками, який може виявитися небезпечним у разі розрядження 12-вольтової акумуляторної батареї. У таких випадках двері залишаються в останньому зафіксованому положенні — заблокованому або розблокованому — і власник може […]
19 Червня 2025Причиною зупинки, однак, не є зниження попиту чи падіння продажів Ідеться про проведення регламентного технічного обслуговування й оновлення виробничих ліній. Такі дії є звичною практикою для автомобільної промисловості, коли метою є підвищення ефективності й нарощування виробничих потужностей. Проте сам факт призупинення процесу спричинив миттєву реакцію фондового ринку — акції Tesla знизилися майже на 4% Попри […]
19 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі