Прем’єр-міністр Канади Джастін Трюдо не сказав, чи буде країна слідувати прикладу США, та значно підвищувати тарифи на електромобілі, що імпортуються з Китаю
Того ж дня, 14 травня, коли адміністрація Байдена підтвердила, що чинні американські тарифи на китайські електромобілі зростуть з 27,5% до 102,5%, прем’єр-міністр Канади Джастін Трюдо взяв участь у відкритті заводу з виробництва літій-іонних сепараторів в Онтаріо. Цей об’єкт є невід’ємною частиною плану Канади з побудови надійного ланцюжка поставок електромобілів в регіоні

«Очевидно, що ми уважно стежимо за тим, що робить наш найближчий торговий партнер у Сполучених Штатах», – сказав Трюдо щодо підвищення тарифів у США. Відповідаючи на питання про нові тарифи, прем’єр-міністр не підтвердив і не спростував, чи буде Канада робити те ж саме, зазначає Auto News
Наразі Канада не має значних тарифів на електромобілі китайського виробництва. У той же час, вона сподівається зарекомендувати себе як одне з найкращих місць «для інвестування в ланцюжок поставок електромобілів»

Новий завод з виробництва літій-іонних сепараторів в Онтаріо коштуватиме приблизно $1,6 мільярда і вироблятиме 700 квадратних метрів мембрани з покриттям, яке використовується у виробництві літієвих батарей щороку. Global News повідомляє, що федеральний уряд виділяє $2,5 млрд у вигляді податкових кредитів на реалізацію проекту, а уряд Онтаріо виділяє ще $2,5 млрд, які будуть спрямовані на капітальні витрати і компенсацію обслуговування земельних ділянок для майбутніх об’єктів
У сусідньому Еллісоні, Онтаріо, компанія Honda інвестує 15 мільярдів канадських доларів у трансформацію існуючого заводу на майданчик для виробництва виключно електромобілів. Поруч буде збудовано великий завод з виробництва акумуляторів, а також відкрито два заводи з виробництва комплектуючих

«Після десятиліть занепаду та невизначенністю в нашій промисловості, у нас є план, як зустріти перехідний момент в сфері транспорту, план забезпечити майбутнє для наших сімей, вдихнути життя в наші міста і позиціонувати Канаду як найнадійнішого постачальника в світі з нульовим рівнем викидів», – сказав Трюдо на церемонії відкриття заводу з виробництва літій-іонних сепараторів
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі