Незважаючи на спільну архітектуру та апаратне забезпечення, Honda виглядає і відчувається зовсім інакше
Honda хотіла швидко стати виробником електромобілів в США, тому звернулася до General Motors. Prologue EV – перший плід цього партнерства, який створена платформі Ultium від GM. На папері він виглядає як близнюк нового Chevrolet Blazer EV, що їздить на тій же платформі та має літій-іонну батарею ємністю 85,0 кіловат-годин. Але це не просто робота інженера зі створення значків

“Між цими автомобілями спільні направляючі рами, підлога, підрамники передньої та задньої підвіски “, – каже Джон Хван, головний інженер Prologue. “Коли ми починали GM поділився з нами складними моментами, вказали де має кріпитися листовий метал, а потім просто сказали: “За діло”
Хван додає, що кріплення рульової колонки, основа лобового скла та брандмауер також є спільними для Blazer та Prologue

Отже, кузовні панелі відрізняються, і хоча Prologue має таку ж низьку, широку стійку, як і Blazer, вони не виглядають ідентично. Просто схожі. Одна з ключових відмінностей – тюнінг
У Prologue використовуються унікальні пружини та амортизатори, і Хван каже, що калібрування рульового управління дещо відрізняється від Blazer. Prologue має м’якшу підвіску, і рульове управління також трохи легше

Усередині Prologue теж дещо відрізняється. Якщо інтер’єр Blazer має спортивний вигляд, то салон Prologue більш стриманий, в типовому стилі Honda. Перемикачі взяті з величезного складу запчастин GM, але дизайнери та інженери Honda створили унікальний вигляд і відчуття інтер’єру Prologue. Розташування кнопок і перемикачів також унікальне, виконане за стандартами дизайну Honda. Honda також відмовилася від великого, вигнутого інформаційно-розважального дисплея Blazer на користь меншого сенсорного екрану Це гарний приклад того, як автомобілі можуть мати багато спільного, але виглядати і відчуватися зовсім по-різному. Prologue відчувається як Honda, незважаючи на його коріння GM
Читати далі
Схожі записиНове дослідження дало заспокійливу відповідь для тих, хто переживає через можливе випромінювання в електромобілях. Жодних прихованих ризиків не виявили навіть під час поїздок і заряджання Фахівці німецького автоклубу ADAC виміряли рівні електромагнітних полів в одинадцяти електромобілях, а також у кількох гібридах і одному авто з бензиновим двигуном Інженери розмістили у спеціальному манекені десять датчиків і […]
1 Грудня 2025
Суперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]
1 Грудня 2025
Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі