Компанія Nissan представила конфігуратор для моделі Leaf 2026 року на своєму американському веб-сайті Nissan USA, який дозволяє покупцям ознайомитися з новим електромобілем. Leaf третього покоління кардинально відрізняється від попередників, адже замість скромного хетчбека перед нами сучасний кросовер. Проте детальний огляд комплектацій виявив, що базові та середні версії поступаються топовій моделі за низкою ключових особливостей
Для американського ринку Nissan Leaf буде доступний у трьох комплектаціях
S+, SV+ та Platinum+. Найвища комплектація Platinum+ привертає увагу завдяки ексклюзивним елементам дизайну. Вона оснащена 19-дюймовими литими дисками, які додають автомобілю спортивного вигляду, та задніми ліхтарями “3D Holographic”, що нагадують стиль спортивного Nissan Z. Крім того, ця версія має панорамний дах із функцією затемнення, який активується натисканням кнопки. На жаль, ці елементи є унікальними для Platinum+, що робить базові та середні комплектації менш цікавими
Комплектації S+ та SV+ мають більш стриманий дизайн задньої частини
Замість футуристичних ліхтарів вони оснащені традиційними LED-елементами зі стандартною графікою. Задні дверцята в цих версіях втратили елегантну чорну окантовку, характерну для Platinum+, і мають покриття кольору кузова, при якому ручка залишається видимою, що дещо спрощує зовнішній вигляд
Базова комплектація S+ оснащена 18-дюймовими сталевими дисками з чорними аеродинамічними закрилками, які забезпечують економію енергії, але виглядають менш престижно. Комплектація SV+ пропонує 18-дюймові алюмінієві литі диски з більш сучасним дизайном. Кузов у всіх комплектаціях виглядає подібно, але в S+ та SV+ відсутня LED-смуга між фарами та рейки на даху, які є в Platinum+
Інтер’єр Nissan Leaf 2026 року також варіюється залежно від комплектації
Базова версія S+ оснащена двома 12,3-дюймовими дисплеями, які забезпечують зручний доступ до інформації та розваг. У комплектаціях SV+ та Platinum+ встановлені більші 14,3-дюймові екрани з інтегрованою системою Google Built-in, що підвищує функціональність та комфорт. Топова модель Platinum+ додатково оснащена аудіосистемою Bose Personal Plus із динаміками, вмонтованими в передні підголовники, та панорамним електрохромним дахом із функцією затемнення
Nissan Leaf матиме два варіанти силових агрегатів
Перший варіант із батареєю на 52 кВт-год розвиває потужність 174 к.с. (130 кВт), тоді як другий, із батареєю на 75 кВт-год, пропонує 214 к.с. (160 кВт). Європейська версія автомобіля розганяється від 0 до 100 км/год за 8,6 секунди для меншої батареї та 7,6 секунди для більшої, з максимальною швидкістю, обмеженою до 160 км/год. Усі моделі оснащені незалежною багатоважельною задньою підвіскою, яка забезпечує стабільність і комфорт на дорозі
Дальність ходу є однією з ключових переваг нового Leaf. За оцінкою EPA, модель із батареєю на 75 кВт-год може проїхати до 488 км (303 милі). Європейські тести WLTP дають більш оптимістичні результати: до 436 км для батареї на 52 кВт-год і до 604 км для батареї на 75 кВт-год. Ці показники значно перевищують можливості попереднього покоління, роблячи Leaf конкурентоспроможним у сегменті електромобілів
Nissan Leaf третього покоління адаптований для різних ринків
Американська версія має розміри 4405 мм у довжину, 1810 мм у ширину та 1557 мм у висоту, що трохи більше за європейську модель. Маса автомобіля коливається від 1795 до 1980 кг залежно від комплектації. Аеродинаміка американської версії дещо поступається європейській: коефіцієнт опору становить 0,26 проти 0,25 у Європі, що зумовлено різними колесами та шинами. Американська модель має жовті поворотники, тоді як європейська — металеву окантовку заднього бампера
Зарядні порти також відрізняються залежно від регіону. У США Leaf оснащений портом NACS, у Японії — CHAdeMO, а в Європі, включно з Україною, використовується стандартний порт CCS, сумісний із більшістю зарядних станцій. Усі версії підтримують швидку зарядку потужністю 150 кВт для батареї на 75 кВт-год, що дозволяє заряджати автомобіль від 10% до 80% приблизно за 35 хвилин
Новий Nissan Leaf надійде до американських дилерів восени 2025 року, а поступове введення на європейський ринок, включно з Україною, очікується незабаром після цього. Ціни для України поки не оголошені, але, враховуючи позиціонування моделі як доступного електромобіля, вона може стати популярною серед українських покупців
Таблиця порівняння комплектацій
Комплектація | Колеса | Задні ліхтарі | Дисплеї | Дах | Аудіосистема |
S+ | 18″ сталеві з аеро-крилами | Стандартні LED | 12,3″ (2 шт.) | Без панорамного даху | Стандартна |
SV+ | 18″ алюмінієві литі | Стандартні LED | 14,3″ (2 шт.) | Без панорамного даху | Стандартна |
Platinum+ | 19″ алюмінієві литі | 3D Holographic | 14,3″ (2 шт.) | Панорамний з затемненням | Bose Personal Plus |
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі