Dacia готується до запуску нового електричного міського автомобіля, який буде доступний за ціною менше ніж 18 000 євро. Модель, що поки не отримала офіційної назви, буде представлена в середині 2026 року і вироблятиметься в Європі. Вона стане альтернативою Dacia Spring, який збирається в Китаї
Рекордні терміни розробки
Генеральний директор Renault Group Лука де Мео заявив, що новий електромобіль буде розроблений в рекордні 16 місяців, що відповідає швидкості китайських виробників. Для цього компанія залучила R&D-консультантів із Китаю, які допомогли реалізувати проєкт Renault Twingo E-Tech

Завдяки оптимізованій платформі та ефективній конструкції автомобіль зберігатиме доступність, залишаючись одним із найдешевших електрокарів на ринку. Для порівняння, Dacia Spring наразі коштує від 16 900 євро в Німеччині, а найближчий конкурент Leapmotor T03 виробляється Stellantis на європейських заводах

Спільна платформа та технічні особливості
Нова Dacia буде побудована на вкороченій версії AmpR Small – це архітектура, яка раніше була відома як CMF-BEV і використовується для Renault 5 E-Tech. Аналогічну платформу отримають також Renault Twingo E-Tech та бюджетний електрокар Nissan, що наразі розробляється
Очікується, що новинка перевершить Dacia Spring за комфортом підвіски, рівнем безпеки, запасом ходу та продуктивністю. Вона зможе конкурувати з іншими бюджетними електромобілями та стане частиною електрифікованої лінійки Dacia

На цей момент не підтверджено, чи замінить новий електромобіль Dacia Spring, або ж обидві моделі будуть співіснувати на ринку. Також відомо, що у 2027 році Dacia випустить електричний Sandero, який стане ще одним кроком до розширення електромобільного сегмента бренду
Читати далі
Схожі записиRenault завершає 2025 рік гучним досягненням, яке показало реальні межі ефективності електромобілів. Ультра-аеродинамічний одномісний прототип подолав 1008 кілометрів на одному заряді без зупинок на підзарядку. Машина рухалась швидко, а не в економному «черепашачому» режимі: середня швидкість становила 102 км/год, а на подолання дистанції пішло менше ніж 10 годин. Найцікавіше почалося після фінішу, адже в акумуляторі […]
24 Грудня 2025
Поки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]
23 Грудня 2025
Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]
23 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі