Volkswagen робить велику ставку на китайські заводи й готується активніше експортувати машини, зібрані там, у різні країни. Європа поки не входить до цих планів, проте глобальна стратегія концерну базується на разючій різниці собівартості. Розробка та виробництво електромобілів у Китаї обходиться удвічі дешевше, ніж у будь-якому іншому регіоні, і цей чинник стає визначальним у конкуренції з молодими східними брендами
Європейські автовиробники дедалі частіше зіштовхуються з потужним тиском нових компаній зі Сходу. Тому великі концерни з довгою історією, включно з Volkswagen, дедалі уважніше придивляються до китайської індустрії й до можливостей, які вона відкриває. За даними Financial Times, концерн здатен створити новий електромобіль у Китаї «з нуля» за половину витрат, потрібних для аналогічної роботи в Європі
Чому Китай настільки ефективний?
Volkswagen інвестував у місцевий ринок мільярди доларів. Значну економію забезпечує дешевша робоча сила, швидший цикл розробки, вигідніші умови закупівлі батарей та висока ефективність логістики. Загальні витрати можна зменшити приблизно на 50%, і саме ця цифра приваблює концерни, які намагаються оптимізувати виробництво під глобальний попит

Важлива частина успіху криється у новому центрі досліджень і розробок Volkswagen у Хефеї
Поділ завдань між командами, швидка інтеграція рішень та робота над проєктом у кількох вимірах одночасно дали змогу скоротити час створення нового електромобіля приблизно на третину. Раніше на це витрачали близько 50 місяців, а тепер модель проходитиме повний цикл значно швидше. Томаc Ульбріх, директор із технологій Volkswagen Group China, описує центр як простір з новим рівнем інтеграції, де програмне забезпечення, апаратна частина й повна перевірка автомобіля відбуваються паралельно. Він пояснив Financial Times, що такі процеси дають змогу пришвидшити ухвалення рішень і доводити інновації до серійної готовності за коротший термін
Volkswagen уже почав відправляти до країн Близького Сходу седани з бензиновими двигунами, зібрані в Китаї, і водночас вивчає можливість постачання таких авто до держав Південно-Східної та Центральної Азії. Проте для Європи подібні поставки не заплановані. По-перше, електронна архітектура китайських моделей несумісна з європейськими стандартами. По-друге, мита на електромобілі китайського виробництва можуть звести нанівець усю економію, через яку концерн розширює виробництво саме в Китаї

Плани Volkswagen на китайський ринок
Volkswagen готується вивести на китайський ринок 30 нових електромобілів протягом найближчих п’яти років. Вони мають допомогти концерну повернути втрачену частку в одному з найдинамічніших автомобільних ринків світу. За даними Financial Times, у сегменті електромобілів та plug-in гібридів бренд не потрапляє навіть до десятки найпопулярніших у Китаї, хоча досі утримує близько 20% продажів авто з класичними двигунами внутрішнього згоряння
Читати далі
Схожі записиКомпанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Новий бюджет уряду Великої Британії запускає систему оплати за пробіг для електромобілів та plug-in гібридів. Держава прагне повернути частину доходів, які втратила через падіння продажів бензину та дизеля Уперше електричний транспорт перестає бути «податковим раєм» У бюджетній промові фактично схвалили новий порядок, за яким власники електрокарів сплачуватимуть податок за пройдену відстань, і тепер ця категорія […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі