Завдяки співпраці телекомунікаційного гіганта AT&T і стартапу Voltpost, вулиці Мічигану та району Метро-Детройт скоро отримають нову зарядну мережу для електромобілів. Це рішення забезпечить швидке підключення зарядних станцій до інтернету, що дозволить операторам моментально отримувати інформацію про неполадки та оперативно відправляти команду для їх усунення. Таке швидке реагування на технічні проблеми є корисним як для компаній, так і для власників електромобілів, які можуть швидко заряджати свої машини на вулиці
Перетворення ліхтарних стовпів на зарядні пристрої для електромобілів
Система заряджання від Voltpost фактично дозволяє перетворювати звичайні вуличні ліхтарі на зарядні станції. За словами представників стартапу, встановлення одного зарядного модуля займає від однієї до двох годин, а витрати значно менші, ніж у випадку традиційної зарядної станції. Проте така система обмежена швидкістю зарядки — лампові зарядні пристрої підтримують рівень AC Level 2, що є аналогом домашнього зарядного пристрою. Це означає, що електромобіль доведеться залишати на зарядці протягом кількох годин
Попри це, система буде зручною для водіїв, які залишають свої авто на тривалий час, наприклад, під час роботи або шопінгу. Звичайно, це не швидка DC-станція, але для повсякденного використання на тривалих зупинках така система цілком підходить. Кожна зарядна станція може бути обладнана двома або чотирма висувними кабелями, що підвищує безпеку — дроти не заважають перехожим і не стають на заваді транспортним засобам
Вплив нової інфраструктури на електричну мобільність
Як зазначив генеральний директор Voltpost, Джеффрі Проссерман, розширення доступу до заряджання є важливим кроком у демократизації електричної мобільності та переході на відновлювану енергію. Завдяки співпраці з AT&T компанія Voltpost розгортає зручну та інтелектуально підключену інфраструктуру для заряджання, що надає громадам доступ до необхідної зарядної інфраструктури
Плани Voltpost щодо розширення зарядної інфраструктури
Наразі Voltpost встановила кілька зарядних станцій на базі ліхтарних стовпів у Нью-Йорку та Детройті в рамках пілотних проєктів. Проте стартап має амбітні плани: до 2030 року він планує встановити десятки тисяч зарядних пристроїв для електромобілів на узбіччях. Перші загальнодоступні станції з’являться в найближчі місяці на кількох локаціях у Мічигані, Нью-Йорку та Іллінойсі. Для тих, хто прагне розвивати мережу зарядних пристроїв у Європі, цікаво знати, що можна купити зарядну станцію в Польщі для забезпечення інфраструктури заряджання в інших країнах
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі