Детройт пішов ва-банк щодо електромобілів
Коли автомобільна промисловість почала дивитися в бік електрифікованого майбутнього, автовиробники Детройта вирішили кинути капелюха на ринг з тим, що вони роблять найкраще: пікапами
Перші учасники ринку електричних пікапів мали певний успіх, особливо Ford F-150 Lightning. Але раптові зміни в демографії американських покупців електромобілів означає, що вдруге за останні 20 років Детройт опинився перед необхідністю продавати великі, дорогі автомобілі, які нікому не потрібні
Такі гіганти, як GMC Hummer EV та Ford F-150 Lightning, з цінниками, які можуть сягати шестизначних цифр, відлякують нинішнього покупця електромобіля, який дивиться на ціну та практичність
Що стосується Lightning, то успіх, який він мав на початку, коли пікап вперше з’явився у продажу в 2022 році — сходить нанівець. Дилери Ford бідкаються, що вантажівки накопичуються на їхніх складах. Враховуючи це Ford різко скорочує робочу силу на заводі, де виробляється Lightning
Більшість електромобілів занадто дорогі
Дорогі пікапи – це не лише проблема Детройта. Піонер у виробництві електричних пікапів Rivian також попередив про уповільнення зростання, а компанія Tesla Ілона Маска, вже пропонує бонуси для купівлі Cybertruck
Нещодавнє дослідження від Edmunds, показує, що інтерес до електричних пікапів становить лише 10% поточного попиту на електромобілі, тоді як попит на електрокари (включаючи універсали) становить 43%, а попит на позашляховики і кросовери посідає друге місце з показником 42%
Згідно з даними Edmunds, перевага невеликих електромобілів відповідає найбажанішому ціновому діапазону — від $30 000 до $40 000. І чверть опитаних Edmunds клієнтів шукають електромобіль саме за такою ціною
Електромобілі, як правило, значно дорожчі за свої бензинові аналоги. В середньому минулого року електромобілі продавалися в США приблизно за $61 700, що на $14 250 дорожче, ніж ціна на неелектричні автомобілі
Детройт бореться
Відмова від великих і дорогих електромобілів є справжньою проблемою для Детройта, який сподівався спертися на давно популярний і прибутковий сегмент пікапів, щоб забезпечити прибутковість своїх електричних лінійок
Згідно з нещодавнім дослідженням Boston Consulting Group, на кожному електромобілі, проданому за ціною $50 000, автомобільні компанії втрачають $6 000
За оцінками BCG, автомобільні компанії зможуть скоротити половину цих витрат за рахунок інших технологій та більш ефективному виробництву. Але чи зможе «велика трійка» зробити це до того, як дешевий китайський імпорт заполонить автосалони США?
Керівники автоконцернів Детройта намагаються переглянути свою лінійку електромобілів, щоб відповідати змінам попиту. Минулого місяця генеральний директор Ford Джим Фарлі заявив, що компанія витрачатиме більше грошей на електромобілі для масового ринку. А в нещодавньому звіті Bloomberg йдеться про те, що Ford нещодавно відклав випуск трирядного електромобіля, щоб зосередитися на тріо електромобілів вартістю $25 000
GM застосовує інший підхід, відмовляючись від виробництва електромобілів, оскільки компанія планує вивести на північноамериканський ринок більше гібридів вже цього року