Stellantis продовжує співпрацю з компанією Factorial для тестування нових перспективних батарей у 2026 році
Твердотільні батареї: зміна стандартів
Критики стверджують, що твердотільні батареї завжди будуть у майбутньому, але наразі цей термін скоротився до двох років. Stellantis оголосив про плани встановити твердотільні батареї від партнера Factorial у тестову партію електромобілів Dodge Charger Daytona у 2026 році. Це один з перших випадків використання цієї технології в автомобілях, навіть якщо це поки що прототипи
Твердотільні батареї замінюють рідкий електроліт у традиційних літій-іонних батареях на тверду речовину, що дозволяє використовувати більш потужні аноди. Це значно підвищує енергетичну щільність у порівнянні з сучасними технологіями. Наприклад, Factorial заявляє, що їхні батареї досягають 390 ват-годин на кілограм, тоді як великі пакетні батареї GM мають показник близько 280 ват-годин на кілограм
Лідери у розробці твердотільних батарей
Factorial є одним із лідерів у розробці твердотільних батарей серед американських компаній. Її партнерами є Volkswagen, QuantumScape, Solid Power, які співпрацюють з Ford та BMW. Більшість виробників твердотільних батарей вже надіслали зразки своїм партнерам, але Stellantis став першим автовиробником, який офіційно заявив про показ прототипів з цією технологією. Solid Power також заявляє, що BMW розробляє демонстраційний автомобіль з використанням їхніх батарей, проте конкретної інформації від баварського автовиробника поки що немає
Подробиці про батареї для Charger Daytona
Stellantis поки не надає детальних даних про батареї, що будуть використовуватися в експериментальних Dodge Charger Daytona. Відомо, що Factorial виробляє батареї ємністю 100 ампер-годин, які вже передані партнерам. Ймовірно, саме ці батареї будуть використовуватися у нових тестових автомобілях
Інвестиції та перспективи
Варто зазначити, що Mercedes-Benz нещодавно також інвестував у Factorial, тому, можливо, найближчим часом з’явиться схожа заява від штутгартського виробника. Однак поки що Dodge стане першим відомим виробником, який випустить прототипи електромобілів з використанням новітньої батарейної технології
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі