Глобальна експансія BYD триває, і наступного року компанія почне збирати популярні електромобілі Dolphin і Atto 3 в Європі. Європейські автовиробники вже непокояться від стрімкого зростання китайського гіганта, і незабаром їм доведеться мати справу з компанією BYD, яка складатиме транспортні засоби на їхньому задньому дворі
Спочатку BYD планував, що Seagull дебютує як перший електромобіль європейського виробництва
Компанія будує великий виробничий комплекс в Угорщині, і, за словами її європейського боса Стелли Лі, він буде готовий до нарощування виробництва до кінця 2025 року. За словами Лі, початкові плани BYD передбачали, що крихітна Seagull стане першою моделлю, побудованою в Європі, але пріоритети змінилися, ймовірно, через те, що Dolphin і Atto 3 повинні продаватися в більшій кількості, ніж Seagull
Нова модель, ймовірно, Yuan Up, займе місце між Dolphin і Atto 3
У розмові з німецьким діловим журналом Capital Лі зазначив, що нарощування виробництва на угорському заводі займе два-три роки, і що наступною для виробництва в Європі буде третя модель, яка займе місце між Dolphin і Atto 3. Очікується, що ця нова модель, яку Лі назвав «Atto 2», буде ребрендинговою версією Yuan Up, яка була показана на початку цього року і вже доступна в Китаї. Вона помітно менша за Atto 3 і має більш міцний і вертикальний дизайн, трохи схожий на Mercedes-Benz GLB, але менший. Seagull також стане четвертою моделлю, побудованою на угорському заводі
Компанія розвиває ланцюжок поставок в Європі, включаючи місцеву збірку акумуляторів
Закріпити своє місце на європейському ринку для BYD буде непросто. Зростання продажів електромобілів сповільнилося в регіоні протягом більшої частини 2024 року. Очікується, що у відповідь BYD почне пропонувати більше своїх гібридів з можливістю підзарядки в Європі
В жовтні Стелла Лі оголосила, що BYD буде виробляти більшість електромобілів, які вона продає в Європі, на місцевому рівні після введення імпортних тарифів на електромобілі китайського виробництва. BYD працює над створенням нового ланцюжка поставок в Європі, збиратиме акумуляторні батареї в Угорщині та Туреччині, а елементи живлення імпортуватиме лише зі своєї країни
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі