Глобальна експансія BYD триває, і наступного року компанія почне збирати популярні електромобілі Dolphin і Atto 3 в Європі. Європейські автовиробники вже непокояться від стрімкого зростання китайського гіганта, і незабаром їм доведеться мати справу з компанією BYD, яка складатиме транспортні засоби на їхньому задньому дворі
Спочатку BYD планував, що Seagull дебютує як перший електромобіль європейського виробництва
Компанія будує великий виробничий комплекс в Угорщині, і, за словами її європейського боса Стелли Лі, він буде готовий до нарощування виробництва до кінця 2025 року. За словами Лі, початкові плани BYD передбачали, що крихітна Seagull стане першою моделлю, побудованою в Європі, але пріоритети змінилися, ймовірно, через те, що Dolphin і Atto 3 повинні продаватися в більшій кількості, ніж Seagull
Нова модель, ймовірно, Yuan Up, займе місце між Dolphin і Atto 3
У розмові з німецьким діловим журналом Capital Лі зазначив, що нарощування виробництва на угорському заводі займе два-три роки, і що наступною для виробництва в Європі буде третя модель, яка займе місце між Dolphin і Atto 3. Очікується, що ця нова модель, яку Лі назвав «Atto 2», буде ребрендинговою версією Yuan Up, яка була показана на початку цього року і вже доступна в Китаї. Вона помітно менша за Atto 3 і має більш міцний і вертикальний дизайн, трохи схожий на Mercedes-Benz GLB, але менший. Seagull також стане четвертою моделлю, побудованою на угорському заводі
Компанія розвиває ланцюжок поставок в Європі, включаючи місцеву збірку акумуляторів
Закріпити своє місце на європейському ринку для BYD буде непросто. Зростання продажів електромобілів сповільнилося в регіоні протягом більшої частини 2024 року. Очікується, що у відповідь BYD почне пропонувати більше своїх гібридів з можливістю підзарядки в Європі
В жовтні Стелла Лі оголосила, що BYD буде виробляти більшість електромобілів, які вона продає в Європі, на місцевому рівні після введення імпортних тарифів на електромобілі китайського виробництва. BYD працює над створенням нового ланцюжка поставок в Європі, збиратиме акумуляторні батареї в Угорщині та Туреччині, а елементи живлення імпортуватиме лише зі своєї країни
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі