Коли здавалося, що китайські автовиробники остаточно відмовились від «копіювальної» стратегії, на сцену виходить Dongfeng Nano 06 — електричний кросовер, який напрочуд сильно нагадує ще не презентований у Китаї Kia EV3. І хоча офіційно ніхто нікого не копіював, схожість в деталях важко ігнорувати

Новинка вже доступна до замовлення на внутрішньому ринку КНР
І вона точно не залишиться без уваги — перш за все через свою зовнішність. Форма кузова, характерні світлодіодні фари, масивні колісні арки з чорним оздобленням, навіть 17-дюймові диски — усе це виглядає так, ніби щойно вийшло з дизайнерської студії Kia. Однак, щоб уникнути юридичних непорозумінь, Dongfeng додала кілька власних штрихів: інші бампери, фірмові задні ліхтарі, спрощені бічні панелі та оригінальну фішку — роздільні задні двері. Нижня частина відкривається окремо й перетворюється на імпровізований стіл або лавку

Салон Nano 06 — просторий і функціональний
Під панорамним дахом ховається трансформована п’ятимісна кабіна з можливістю скласти сидіння в подобу дивану-ліжка. У багажнику — три рівні простору загальним обсягом 500 літрів, плюс ще 70 літрів під капотом. Центральне місце на передній панелі займає 12,8-дюймовий мультимедійний дисплей, а за кермом розташовано цифрову панель приладів на 8,8 дюйма. Знайома ергономіка для тих, хто стикався з сучасними китайськими електромобілями

Габарити Nano 06 становлять 4306 мм у довжину, а колісна база — 2715 мм, що на 35 мм більше за аналогічний показник у Kia EV3. І хоч Nano позиціонують як компактний кросовер, простору тут достатньо навіть для родинних поїздок чи вилазок на природу. Зокрема, про це говорить і рекламна кампанія, в якій електромобіль подають як стильний варіант для активного способу життя




Платформою для моделі стала Quantum Architecture No. 3 власної розробки Dongfeng. У рух кросовер приводить один електродвигун потужністю 181 к.с. і 290 Нм крутного моменту. Покупцям пропонують два варіанти батареї: на 44,94 та 51,87 кВт-год. За офіційними даними, запас ходу за китайським циклом CLTC становить 401 км або 471 км відповідно. Також заявлена підтримка швидкісної зарядки: лише за 5 хвилин батарея може набрати заряд на 100 км

Однак головна сенсація — це ціна
Вартість Dongfeng Nano 06 на китайському ринку стартує від 79 900 юанів ($11 100) і не перевищує 109 900 юанів ($15 300). Для порівняння, Kia EV3 у Європі оцінюється від €35 990 ($40 700), тобто китайська альтернатива майже втричі дешевша. Звісно, Kia ще не запустила EV3 у Китаї, але навіть з урахуванням локального ціноутворення, Nano 06 залишиться набагато доступнішим

На ринку Китаю новинка змагатиметься з такими гравцями, як BYD Yuan Up, Wuling Bingo Plus і Baojun Yep Plus — всі вони представляють сегмент недорогих міських кросоверів з електротягою. І схоже, що у Dongfeng є всі шанси закріпитися в цьому сегменті
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі