Друге покоління DS7 отримає електричну силову установку
DS7 – одна з найуспішніших моделей DS Automobiles, тому його оновлення дуже важливе для бренду
Майбутнє друге покоління цього кросовера має дебютувати протягом наступних двох років, та буде відрізнятись комплексним редизайном та новітніми технологіями Stellantis, включаючи повністю електричну силову установку
Кросовер DS7 Crossback дебютував у 2017 році, а у 2022 році отримав фейсліфтинг, коли його перейменували просто на DS7. Позиціонується він як найбільш преміальний позашляховик Stellantis, заснований на архітектурі EMP2, DS7 стоїть вище своїх побратимів Peugeot 3008, Citroen C5 Aircross та Opel Grandland
На відміну від майбутнього флагманського кросовера DS8, який вже був помічений на випробуваннях, жодних закамуфльованих прототипів нового DS7 не з’являлося під час його ранньої розробки
Новий DS7 буде більшим за свого попередника, можна орієнтуватись на абсолютно новий Opel Grandland довжиною 4650 мм. Очікується, що колісна база DS7 збільшиться з нинішніх 2730 мм до щонайменше 2784 мм, що забезпечить додатковий простір для задніх пасажирів
Інтер’єр DS7 зазнає значних змін, щоб конкурувати з Mercedes, BMW та Audi за якістю матеріалів, а також буде оснащений останніми досягненнями в області комфорту, безпеки та інформаційно-розважальних систем. Автовиробник представив свій майбутній напрямок дизайну інтер’єру футуристичним концептом DS M.i. 21 Manifesto у 2023 році. Однак нещодавні шпигунські знімки майбутнього DS8 дають більш чітке уявлення про те, як ці концепції будуть реалізовані у серійних автомобілях
Ширший вибір електрифікованих силових агрегатів
Друге покоління DS7 перейде зі старої платформи EMP2 на нову архітектуру STLA Medium. Ця зміна дозволить DS Automobiles запропонувати ряд силових установок, включаючи м’яко-гібридні, плагін-гібридні та повністю електричні варіанти
Очікується, що базовий DS7 буде оснащений 1,2-літровим трициліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом, що працює в парі з 48-вольтовою системою, інтегрованою в шестиступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням. DS нещодавно представив цю установку в лінійках DS3 і DS4, тому було б дивно, якби DS7 не наслідував їхній приклад. Однак, маючи 134 к.с. (100 кВт) від ДВЗ і 28 к.с. (21 кВт) від електродвигуна, м’яко-гібридний DS7 не вразить характеристиками
Ті, хто шукає більшої потужності, звернуть увагу на гібридну та повністю електричну версії позашляховика
Peugeot E-3008 та E-5008 пропонують на вибір акумуляторні батареї на 73 кВт-год та 98 кВт-год, що забезпечують запас ходу до 700 км. Відомо, що одномоторний силовий агрегат розвиває 207 к.с. (157 кВт) або 227 к.с. (170 кВт), в той час як флагманський двомоторний силовий агрегат розвиває 316 к.с. (240 кВт). Очікується, що аналогічні характеристики матиме повністю електричний DS7 E-Tense у поєднанні з фірмовим комфортним шасі
DS Automobiles поки що не розголошує інформацію про терміни запуску в серію другого покоління кросоверу DS7. Можна лише припустити, що друге покоління DS7 може з’явитися наприкінці 2025 або на початку 2026 року