Стартап Slate Auto, який фінансує Джефф Безос, планує випустити на ринок доступний електропікап вартістю $25 000 вже до кінця 2026 року. Команда компанії складається з колишніх інженерів і менеджерів таких відомих автовиробників, як Ford, GM, Fisker, Canoo та Stellantis. Натхненням для нового авто стала легендарна модель Ford T – головна ідея проєкту полягає в тому, щоб зробити електромобілі справді доступними для звичайних людей
Протягом багатьох років ідея недорогого електромобіля для широкого загалу залишалась лише обіцянкою – привабливим, але далеким майбутнім. Схоже, ця мрія нарешті починає ставати реальністю – і не з того боку, звідки на неї чекали

На початку XX століття Генрі Форд зробив автомобілі доступними для масового споживача. Тепер Джефф Безос має намір зробити те саме – тільки вже в епоху електрокарів
Модель за $25 000 давно вважається ключовим елементом, який допоможе споживачам остаточно перейти з бензинових авто на електромобілі. Попри численні заяви з боку великих брендів, у США така модель досі не з’явилася. Але все може змінитися з появою Slate Auto

Новий гравець із відомим інвестором
Як повідомляє TechCrunch, Slate Auto базується у місті Трой, штат Мічиган, і була заснована у 2022 році як частина інвестиційної діяльності Безоса у проєкт Re:Build Manufacturing. Попри відносну маловідомість на загальнонаціональному рівні, компанія активно розвивається. Вона вже наймає персонал у Детройті, серед якого – фахівці з провідних світових автоконцернів і електромобільних стартапів
Станом на 8 квітня, за даними LinkedIn, у компанії працює від 201 до 500 співробітників, а загалом у професійній мережі з нею пов’язані понад 330 осіб

Автомобіль майбутнього з нотками минулого
Хоча детальна інформація про новий пікап поки не розголошується, джерела TechCrunch повідомляють, що його дизайн та концепція натхненні легендарними масовими автомобілями минулого – Ford Model T та Volkswagen Beetle. Мета – створити практичну, зручну й максимально доступну машину, яка відкриє світ електротранспорту для ширших верств населення
Безос давно виявляє інтерес до ринку електрокарів. Його компанія Amazon вже вклала понад $1,3 мільярда в Rivian – інший електромобільний стартап, який постачає Amazon електрофургони для доставки

Проте Slate Auto не обмежується підтримкою Amazon. У 2023 році компанія залучила щонайменше $111 мільйонів у рамках інвестиційного раунду серії А. Наприкінці 2024 року вона повідомила працівників про успішне залучення фінансування серії B, хоча офіційної реєстрації в SEC ще не відбулося
Запуск серійного виробництва пікапа заплановано на кінець 2026 року
Відомо, що випускатимуть нову модель на підприємстві неподалік Індіанаполіса, штат Індіана, однак поки не зрозуміло – йдеться про новий завод чи про реконструкцію вже існуючої фабрики
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі