Генеральний директор Ford Джим Фарлі не вперше б’є на сполох через стрімке зростання китайських електромобілів. На фестивалі ідей в Аспені він чітко дав зрозуміти: якщо американські автовиробники не встигнуть за Китаєм у розвитку електрокарів, майбутнє Ford опиниться під загрозою. Що саме мав на увазі Фарлі і чому китайські електромобілі викликають такий резонанс?
Фарлі наголосив, що конкуренція з Китаєм – це не просто змагання в сегменті електромобілів, а питання виживання для таких компаній, як Ford
“Якщо ми програємо, у Ford не буде майбутнього”, – заявив він, і ці слова базуються на його особистих спостереженнях. За останній рік Фарлі здійснив шість чи сім поїздок до Китаю, де на власні очі побачив, як швидко китайські автовиробники обганяють Захід. “Це найпринизливіше, що я коли-небудь бачив”, – зізнався він. Але чому країна, чиї автомобілі ще не продаються в США, викликає такий захват у керівника Ford? Відповідь криється в масштабах і якості виробництва

Китайські електромобілі не просто численні – вони вражають технологіями та якістю
За словами Фарлі, 70% усіх електрокарів у світі виробляються в Китаї. Це величезна цифра, яка демонструє їхній вплив на глобальний ринок. Наприклад, нещодавно Xiaomi представила розкішний електричний кросовер YU7 вартістю 35 000 доларів, який зібрав понад 200 тисяч замовлень. Такі результати вражають, адже це не просто бюджетні моделі, а автомобілі з передовими технологіями. Фарлі зазначив, що китайські електрокари оснащені системами від Huawei і Xiaomi, які дозволяють миттєво синхронізувати цифрове життя власника з автомобілем – телефон навіть не потрібно підключати вручну

Окрім технологій, китайські автовиробники пропонують високу якість за доступною ціною. Фарлі визнав, що їхні автомобілі перевершують західні за вартістю та якістю виготовлення. Це створює серйозний виклик для Ford, який намагається тримати позиції на ринках США та Європи, де попит на електромобілі зростає. Проте, замість того, щоб нарощувати виробництво електрокарів, Ford робить ставку на гібриди. Чому? Ринки, де працює Ford, зараз більше цікавляться гібридними моделями, які поєднують економію пального з традиційними двигунами. За даними Business Insider, акції Ford зросли на 9% у 2025 році, що свідчить про правильність цієї стратегії в короткостроковій перспективі

Але чи вистачить цього, щоб конкурувати з Китаєм у довгостроковій перспективі?
Фарлі не приховує занепокоєння: китайські автовиробники задають тон у глобальній індустрії електромобілів, і Захід ризикує залишитися позаду. Ford, ймовірно, продовжить пропонувати гібриди, які можуть бути практичним вибором для тих, хто ще не готовий повністю перейти на електрику. Водночас китайські бренди можуть запропонувати дешевші та технологічніші електромобілі, що змусить Ford ще більше вдосконалювати свої моделі
Читати далі
Схожі записиMG Cyberster, перший у світі електричний родстер із м’яким дахом та дверима «крила метелика», вже в Україні та доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах. Створений, щоб поєднувати емоції з інноваціями, Cyberster відкриває нову еру для бренду із британським корінням Силует Cyberster поєднує класичні риси спортивного родстера з футуристичною агресивністю. Подовжений капот, низька посадка, та […]
16 Жовтня 2025
Mitsubishi готує сюрприз для відвідувачів Japan Mobility Show у Токіо — футуристичний електричний позашляховик, створений для життя на природі. У той час як компанія в Європі співпрацює з Renault, маючи декілька їхніх моделей під власним брендом, на домашньому ринку вона експериментує з досить сміливими концептами Новий концепт, який поки не має офіційної назви, поєднує позашляховий […]
16 Жовтня 2025
Європейські краш-тести знову перевірили китайський автопром на міцність — і результат виявився невтішним Електромобіль Dongfeng Box EV, відомий також як Nammi Box, отримав лише три зірки у рейтингу безпеки Euro NCAP, тоді як його суперники — Renault 5 та BYD Dolphin — показали набагато вищі результати. Для європейських експертів це стало свідченням того, що деяким […]
16 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі