Mercedes-Benz обіцяє, що майбутній EQG – також відомий як електричний G-Class – буде справжнім позашляховиком. Немає особливих причин сумніватися в цьому твердженні, враховуючи, що він виглядає майже так само, як модель з ДВЗ. Завдяки тому, що кожне колесо має свій власний двигун, електрична версія буде більш потужною
У новому відео від Mercedes-Benz генеральний директор Ола Келленіус відправився на батьківщину, щоб оцінити електричний G, демонструючи його можливості в зимовому випробувальному центрі. Там він долає слалом і йде в занос, де позашляховик здається зібраним, незважаючи на зимовы умови
Справжнє дійство відбувається на майданчику для дрифту, де Келленіус пояснює, як окремі двигуни можуть направляти EQG, щоб утримувати його під контролем було просто та безпечно. Відео завершується короткою поїздкою з озера, де нам показують кілька технічних сладів. Електричний G-Class має кут з’їзду 32 градуси і кут підйому 35 градусів, що трохи краще, ніж у нинішньої моделі. Дорожній просвіт також становить 25 см, що також краще, ніж у версії з ДВЗ Минуло небагато часу з тих пір, як Mercedes вперше представив електричний G-Class в якості концепта EQG. На щастя, серійна модель дебютує вже цього року, хоча конкретні терміни поки що не називаються
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі