Електромобілі надійніші за авто з ДВЗ, хоча мають одну несподівану спільну проблему — photo 37806

Електромобілі надійніші за авто з ДВЗ, хоча мають одну несподівану спільну проблему

15.04.2025
3 хвилини на прочитання

Надійність автомобіля стає все важливішою темою у виборі між електромобілями (EV) та авто з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ). І хоча традиційно електрокари критикували за новизну технологій, останні дані від найбільшої служби технічної допомоги Європи, Німецького автомобільного клубу (ADAC), демонструють іншу картину. Згідно з новим звітом, електромобілі ламаються рідше, ніж їхні бензинові чи дизельні аналоги

📉 Електромобілі виявилися надійнішими за авто з ДВЗ

Спеціалісти ADAC, відомі як «жовті ангели» через уніформу, проаналізували понад 3,6 мільйона звернень за рік, що дозволило вперше отримати повну картину поломок серед електрокарів. Вони зазначили, що мають достатню вибірку, щоби впевнено зробити висновки про надійність електротранспорту. І ці висновки – на користь EV

Електромобілі надійніші за авто з ДВЗ, хоча мають одну несподівану спільну проблему — photo 2

Хоча кількість звернень щодо електромобілів зросла через їхню популярність, вона все ще становить лише 43 678 випадків або 1,2% від загальної кількості викликів. Для автомобілів, зареєстрованих у 2020–2022 роках, електромобілі фіксували лише 4,2 поломки на 1000 авто, тоді як для авто з ДВЗ цей показник досягав 10,4 поломок на 1000 одиниць

Таким чином, попри зростання частки EV на дорогах, їхня відносна надійність тільки зміцнюється, особливо у перші роки експлуатації

🔋 Найпоширеніша проблема – спільна для обох типів авто

Найбільшим джерелом проблем, як для EV, так і для авто з ДВЗ, виявились 12-вольтні акумулятори – ті самі, що відповідають за запуск, освітлення й живлення електроніки. За статистикою ADAC, 50% звернень власників електромобілів і 45% звернень водіїв авто з ДВЗ були пов’язані саме з цією деталлю

Електромобілі надійніші за авто з ДВЗ, хоча мають одну несподівану спільну проблему — photo 3

За всіма іншими категоріями – електроніка, система керування двигуном, освітлення – автомобілі з ДВЗ мали більше або стільки ж поломок, як електрокари. Це свідчить не лише про вищу надійність EV, але й про те, що їхня спрощена конструкція з меншою кількістю механічних вузлів дійсно грає роль

Єдиний напрям, де електромобілі продемонстрували гірші результати, – це проблеми з шинами. ADAC фіксував 1,3 звернення на 1000 авто серед EV, тоді як у випадку з ДВЗ – лише 0,9 випадків. При цьому наголошується, що новіші моделі електромобілів уже не демонструють цієї тенденції, що свідчить про адаптацію виробників 

Електромобілі надійніші за авто з ДВЗ, хоча мають одну несподівану спільну проблему — photo 4

⚙️ Простота конструкції – запорука надійності електромобілів

Однією з причин, чому електрокари менш схильні до поломок, є відсутність складних вузлів, характерних для ДВЗ. В електромобілях немає масла, коробки перемикання передач чи традиційного зчеплення – це означає менше деталей, які можуть вийти з ладу. Спрощена конструкція – один з головних факторів, які забезпечує вищу надійність електротранспорту на ранніх етапах використання

Електромобілі надійніші за авто з ДВЗ, хоча мають одну несподівану спільну проблему — photo 5

Однак експерти ADAC застерігають, що порівнювати довгострокову надійність поки рано – електромобілі масово з’явилися на дорогах лише останні кілька років. Тож про те, як вони поводитимуть себе через 10+ років, можна буде судити лише з часом. Тим не менш, поточні дані демонструють позитивну динаміку, що свідчить про поступовий перехід не лише до екологічніших, а й надійніших рішень у сфері персонального транспорту

Читати далі

Схожі записи
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів

Компанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric  Новий фронтальний […]

21 Жовтня 2025
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів — photo 59965
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026»

Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]

20 Жовтня 2025
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026» — photo 59936
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів

Компанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric  Новий фронтальний […]

21 Жовтня 2025
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів — photo 59965
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026»

Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]

20 Жовтня 2025
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026» — photo 59936
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK