Електромобільний стартап Canoo відправив своїх співробітників додому на «обов’язкову неоплачувану перерву», яка триватиме мінімум до кінця 2024 року. Простіше кажучи, для колись багатообіцяючого виробника електромобілів перспективи на 2025 рік залишаються невизначеними
Canoo відправила працівників у неоплачувану відпустку до 2025 року
Усе це завершує неймовірно складний рік для Canoo. У квітні з’явилася інформація, що компанія витратила на приватний літак генерального директора вдвічі більше, ніж заробила за весь 2023 рік. У серпні компанія зіткнулася з судовими позовами за прострочені виплати. Потім, у листопаді, компанія відправила у відпустку 23 відсотки свого персоналу
TechCrunch повідомляє, що бренд заблокував доступ співробітників до систем Canoo, починаючи з 20 грудня. Крім того, у новому звіті KFOR йдеться про те, що Canoo збрехала про будівництво автомобілів в Оклахомі
В звіті стверджується, що Canoo ніколи не виробляла жодного автомобіля в Оклахомі
У листопаді 2023 року бренд оголосив, що поставляє свої перші електромобілі «made in Oklahoma» уряду штату. Губернатор навіть відсвяткував цю подію, заявивши: «Вперше за 17 років виробництво автомобілів повернулося в Оклахому». Однак, виявляється, це не зовсім так
В інтерв’ю KFOR колишній працівник Canoo стверджує, що на заводі не було вироблено жодного автомобіля. Він також проливає світло на фінансові проблеми, з якими стикається бренд
Вони найняли занадто багато людей, занадто швидко, і платили занадто багато, – сказав колишній працівник. – Кожен був босом, і кожен хотів бути босом для всіх… кожен мав звання директора, але ніхто нічого не робив. У них тонни обладнання… Виглядає чудово. У них є буквально все, щоб запустити цілу конвеєрну лінію з виробництва автомобілів
Незважаючи на таке обладнання, в компанії не приховують, що їхні серійні автомобілі виробляються в іншому місці
Компанія отримує судові позови та звільняє співробітників, балансуючи на межі банкрутства
Всі вони були зроблені вручну в Джастіні, штат Техас, зібрані окремою компанією під назвою AFV, – сказав неназваний працівник. – Вони зробили їх вручну, а потім просто привезли сюди. І більшість з них, в кінцевому підсумку, просто отримали інші наклейки на них
Примітно, що генеральний директор Canoo, Тоні Аквіла, також володіє AFV
Читати далі
Схожі записиChevrolet продовжує активно розширювати свою лінійку електромобілів, і однією з найцікавіших новинок став електричний кросовер Captiva EV Однак, на відміну від багатьох інших моделей бренду, цей автомобіль навряд чи з’явиться на дорогах США. Причина проста — в його основі лежить китайська модель Wuling Starlight S, яка вже добре відома на ринку Піднебесної. Саме тому новий […]
11 Липня 2025Проблема «тривоги запасу ходу» — коли водії електромобілів хвилюються, що батарея розрядиться до того, як вони доїдуть до зарядної станції — давно турбує багатьох власників електрокарів Однак сучасні технології та розвиток інфраструктури зарядних станцій поступово змінюють цю ситуацію. Яскравим прикладом цього став новий світовий рекорд, встановлений електромобілем Lucid Air Grand Touring Нещодавно цей електрокар подолав […]
10 Липня 2025За перші шість місяців 2025 року Volkswagen Group продемонструвала значне зростання продажів електромобілів у Європі, випередивши свого головного конкурента — Tesla Цей результат став особливо помітним на тлі падіння продажів американського виробника У першій половині 2025 року Volkswagen Group реалізувала понад 4,4 мільйона автомобілів різних типів у всьому світі — це на 1,3% більше, ніж […]
10 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі