Електроседан Maextro S800 претендує на лідерство в преміум-сегменті
Сьогодні представили Maextro S800, створений спільно Huawei та JAC. Електрокар націлений на преміальний сегмент розкішних седанів. Офіційна презентація вже відбулася на заході Huawei, де було оголошено про старт передпродажу. S800 вирізняється своїми розмірами: 5,48 м у довжину, 2,0 м у ширину та 1,536 м у висоту, з колісною базою 3,37 м. Вартість моделі варіюється від 1 до 1,5 мільйона юанів ($137 870 – 205 000), а резервування доступне за депозитом в 20 000 юанів
Розкішний дизайн та розміри преміум-класу
Голова автомобільного підрозділу Huawei Юй Чендун описав Maextro S800 як «дуже поважний, дуже великий і дуже яскравий». Електромобіль має довжину близько 5,5 метрів, перевершуючи більшість автомобілів на дорозі. Це навіть більше, ніж раніше очікувані 5200 мм. За даними китайських ЗМІ, реальна довжина може становити близько 5480 мм, що відповідає сегменту D+, подібно до Mercedes-Maybach S-Class або Rolls-Royce Ghost. Однак S800 буде повністю електричним
Тизери показують «галактичний» стиль задніх ліхтарів із ефектом зоряного неба, створеним численними світлодіодами. Логотип Maextro, виконаний латинськими літерами, прикрашає задню частину авто. Також S800 має новий тип дверних ручок із порожнистою конструкцією, яку називають «підбір зірок»
Автомобіль буде доступний у двокольоровому варіанті та в повністю чорному виконанні. Його доповнять 21-дюймові колеса, а унікальний дизайн передніх фар стане однією з відмінних рис новинки
Технологічні можливості та платформа JAC X6
Maextro S800 базується на платформі JAC X6 і оснащується сучасними технологіями, включаючи LIDAR-сенсор, встановлений на даху. Це забезпечує високий рівень функцій ADAS (системи допомоги водієві) та інформаційно-розважальну систему від Huawei. Седан також отримує передові функції автономного водіння, що стане вагомою конкурентною перевагою на ринку електромобілів. Новинка працює на другому поколінні інтелектуального шасі Tuling та архітектурі L3 для автономного водіння
Завдяки просунутим технологіям Maextro S800 зможе конкурувати з такими автомобілями, як Mercedes-Benz S-Class, BMW 7 Series, Audi A8 та Nio ET9, який також буде повністю електричним і надійде в продаж у 2025 році. Хоча в компанії ще більш амбітні цілі поборотися за покупців Bentley та Rolls-Royce!
Виробництво автомобіля організоване на новозбудованому заводі JAC. Згідно з витоками документів, щорічно планується випускати 35 000 одиниць Maextro S800. Проте завод має потенційну потужність 200 000 авто, що свідчить про можливе розширення лінійки бренду
Запуск і перспективи Maextro
Офіційний запуск S800 очікується навесні 2025 року. У тому ж році бренд може представити другий автомобіль, імовірно мінівен, над яким Huawei працює з одним із своїх партнерів. Очікується, що нові моделі посилять позиції Maextro на преміум-ринку
Maextro S800 — це частина екосистеми HIMA (Harmony Intelligent Mobility Alliance), яка об’єднує зусилля Huawei у галузі дизайну, виробництва, продажів і післяпродажного обслуговування автомобілів
Maextro S800 — це не лише великий електричний седан преміум-класу, але й втілення новітніх технологій і стратегій Huawei у автомобільному бізнесі. Завдяки своїм розмірам, інноваційному дизайну та передовим технологіям, він має всі шанси стати значущим гравцем на ринку електромобілів