Новий фургон Kia PV5 Cargo встановив рекорд Гіннеса, проїхавши на одному заряді 693 кілометри, тобто майже вдвічі більше за заявлений пробіг у брошурі
На перший погляд, цифра здається майже фантастичною. Однак рекорд став ще вражаючим, якщо врахувати умови — вантажівка була повністю навантажена 790 кілограмами, щоб відтворити реальні робочі маршрути кур’єрів та логістичних компаній

Тест не проводили в ідеальних умовах полігону
Навпаки — PV5 проїхала 22,5 години поспіль дорогами на північ від Франкфурта, де були й світлофори, і перехрестя, і підйоми. Маршрут довжиною 58 кілометрів учасники подолали 12 разів, а загальний перепад висот сягнув 370 метрів
За кермом рекордного фургона сиділи журналіст Джордж Барроу та інженер Hyundai Motor Europe Крістіан Ніґемайєр. Обидва відомі тим, що працюють із комерційними автомобілями та добре розуміють, наскільки важко досягти подібного результату на практиці

PV5 показала неймовірну витривалість без жодних модифікацій. Фургон мав стандартну конфігурацію, лише з акумулятором на 71,2 кВт-год — більшим із двох доступних. Менша батарея на 51,5 кВт-год, яка пропонується для коротших міських маршрутів, дає лише 296 км запасу ходу і розганяє фургон до 100 км/год за 16,2 секунди. Версія з великою батареєю робить це швидше — за 12,4 секунди, що для електричної вантажівки виглядає доволі жваво
Як електрован змінив уявлення про дизель
У Німеччині, як і в більшості країн Європи, дизельні двигуни ще залишаються улюбленим вибором для вантажних автомобілів. Вони витривалі, економічні та дозволяють проїжджати великі відстані без дозаправки. Саме тому результат Kia PV5 став переломним моментом — уперше електричний фургон довів, що може перевершити дизель не лише в екологічності, а й у практичності

На відміну від більшості подібних спроб, рекорд Kia не виглядає штучним. Машина не їхала на швидкості 40 км/год по прямій дорозі — тест відбувався у реальному дорожньому трафіку, з постійними гальмуваннями, зупинками і прискореннями, тобто у звичних для кур’єра чи служби доставки умовах
Технологія, що стоїть за рекордом
PV5 Cargo — це перша модель серії Platform Beyond Vehicle (PBV), нової лінійки електричних комерційних авто Kia. Вона створена на архітектурі E-GMP.S — тій самій, яку використовують легкові електромобілі бренду, зокрема EV6 і EV9, але адаптованій для важких навантажень

Платформа дозволяє будувати не лише фургони, а й шасі-кабіни або мінівени, тобто створювати автомобілі під конкретні бізнес-завдання — від доставки їжі до мобільних офісів чи медичних пунктів. Така модульність означає, що PV5 може стати універсальним рішенням для малого бізнесу, муніципальних служб або кур’єрських компаній, які прагнуть зменшити викиди, не втрачаючи ефективності
Аеродинамічна форма кузова, оптимізована система рекуперації енергії та продумане програмне забезпечення дозволили досягти результату, який раніше здавався недосяжним для такого типу транспорту

Вантажівка, яка змінила уявлення про «електричку»
Рекорд Kia PV5 — це не просто маркетингова перемога, а серйозний сигнал для галузі. Якщо невелика електровантажівка з повним завантаженням здатна подолати понад 690 км без підзарядки, то майбутнє електричних перевезень виглядає вже не фантазією, а реальністю
Коли PV5 з’явиться у продажу, багато операторів доставки можуть серйозно замислитися над відмовою від дизеля. Адже тепер у них є альтернатива, яка не поступається у витривалості, зате не потребує літрів солярки й не залишає за собою чорного диму

Читати далі
Схожі записиПісля не надто успішного досвіду з EQE, який так і не став справжнім конкурентом Tesla чи BMW i5, німецький бренд бере реванш із абсолютно новим E-Class EQ — електричною версією популярного бізнес-седана EQE свого часу викликав суперечливі емоції. Його округлі форми нагадували про експерименти з аеродинамікою, але не про класичну елегантність Mercedes. Тепер виробник зробив […]
29 Жовтня 2025
Китайський автогігант BYD готує серйозну атаку на святая святих японського автопрому — сегмент кей-карів, тобто надкомпактних міських авто, які є невід’ємною частиною японських вулиць. Новинка з кумедною назвою BYD Racco стане першим кей-каром бренду і спробує підкорити серця водіїв, які звикли до мікроавтомобілів типу Nissan Sakura або Mitsubishi eK X EV Прем’єра новинки відбудеться на […]
29 Жовтня 2025
Американський виробник електромобілів Lucid Motors, відомий своїми розкішними моделями Air і Gravity, показав перше зображення свого нового середньорозмірного кросовера, який має коштувати менше ніж з $50 000, і дебютує вже наступного року Lucid поступово переходить від нішевих преміум-седанів до більш практичних і “земних” моделей На тізері, що з’явився майже рівно через рік після першого зображення […]
29 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі