Lancia представила перший електричний хот-хетч – Ypsilon HF. Він має 237 кінських сил, оновлений кузов і більш гостре налаштування шасі. Італійці також підтвердили, що HF-версії матимуть всі майбутніх моделі Lancia, включаючи кросовер Gamma і хетчбек Delta. Поряд з дорожнім електромобілем Lancia також презентувала гоночний Ypsilon Rally 4 HF з ДВЗ, що знаменує її довгоочікуване повернення до автоспорту
Елекричний хетчбек Lancia Ypsilon HF оснащений одним електродвигуном потужністю 237 кінських сил (177 кВт). Він розганяється від 0 до 100 км/год за 5,8 секунди, що значно швидше, ніж стандартні електромобілі чи м’яко-гібридні варіанти Ypsilon. Крім того, новинка отримала занижену підвіскою та ширші колії – все заради кращого зчеплення з дорогою
Сигналізуючи про своє довгоочікуване повернення в автоспорт, Lancia представила Ypsilon Rally 4 HF, нового претендента на перемогу в ралійному класі R4. Родзинкою новинки стала чудова нова інтерпретація культової лівреї Martini, що нагадує моделі Lancia 037 та Delta Integrale, які перемагали в чемпіонатах світу з ралі
Окрім привабливої лівреї, Rally 4 може похвалитися функціональним повітрозабірним на даху, парою вентиляційних отворів на капоті для покращення охолодження двигуна та комплектом білих багатоспицевих легкосплавних дисків. Він також запозичив агресивний обвіс кузова від Ypsilon HF
На відміну від свого дорожнього побратима, Rally 4 використовує посилену версію 1,2-літрового трициліндрового бензинового двигуна з турбонаддувом, що видає вражаючі 209 к.с. (156 кВт) потужності. П’ятиступінчаста коробка передач передає потужність на передні колеса за допомогою диференціала підвищеного тертя, що теж сприяє кращому зчепленню з дорогою. Крім того, Lancia представила логотип Lancia Corse HF, який буде використовуватися для всіх гоночних автомобілів
Нагадаємо, що Lancia є найуспішнішим брендом в ралі, завоювавши 15 титулів в WRC, три чемпіонати світу серед конструкторів, одну перемогу в 1000 Miglia, дві перемоги в Targa Florio та один трофей Carrera Panamericana
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі