Електрична Lancia Ypsilon отримала спортивну версію HF
Lancia представила перший електричний хот-хетч – Ypsilon HF. Він має 237 кінських сил, оновлений кузов і більш гостре налаштування шасі. Італійці також підтвердили, що HF-версії матимуть всі майбутніх моделі Lancia, включаючи кросовер Gamma і хетчбек Delta. Поряд з дорожнім електромобілем Lancia також презентувала гоночний Ypsilon Rally 4 HF з ДВЗ, що знаменує її довгоочікуване повернення до автоспорту
Елекричний хетчбек Lancia Ypsilon HF оснащений одним електродвигуном потужністю 237 кінських сил (177 кВт). Він розганяється від 0 до 100 км/год за 5,8 секунди, що значно швидше, ніж стандартні електромобілі чи м’яко-гібридні варіанти Ypsilon. Крім того, новинка отримала занижену підвіскою та ширші колії – все заради кращого зчеплення з дорогою
![Електрична Lancia Ypsilon отримала спортивну версію HF — photo 2 Електрична Lancia Ypsilon отримала спортивну версію HF — photo 2](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/05/lancia-ypsilon-rally-4-hf-3-1024x576.jpg)
Сигналізуючи про своє довгоочікуване повернення в автоспорт, Lancia представила Ypsilon Rally 4 HF, нового претендента на перемогу в ралійному класі R4. Родзинкою новинки стала чудова нова інтерпретація культової лівреї Martini, що нагадує моделі Lancia 037 та Delta Integrale, які перемагали в чемпіонатах світу з ралі
Окрім привабливої лівреї, Rally 4 може похвалитися функціональним повітрозабірним на даху, парою вентиляційних отворів на капоті для покращення охолодження двигуна та комплектом білих багатоспицевих легкосплавних дисків. Він також запозичив агресивний обвіс кузова від Ypsilon HF
![Електрична Lancia Ypsilon отримала спортивну версію HF — photo 3 Електрична Lancia Ypsilon отримала спортивну версію HF — photo 3](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/05/lancia-ypsilon-hf-3-1024x576.jpg)
На відміну від свого дорожнього побратима, Rally 4 використовує посилену версію 1,2-літрового трициліндрового бензинового двигуна з турбонаддувом, що видає вражаючі 209 к.с. (156 кВт) потужності. П’ятиступінчаста коробка передач передає потужність на передні колеса за допомогою диференціала підвищеного тертя, що теж сприяє кращому зчепленню з дорогою. Крім того, Lancia представила логотип Lancia Corse HF, який буде використовуватися для всіх гоночних автомобілів
Нагадаємо, що Lancia є найуспішнішим брендом в ралі, завоювавши 15 титулів в WRC, три чемпіонати світу серед конструкторів, одну перемогу в 1000 Miglia, дві перемоги в Targa Florio та один трофей Carrera Panamericana