Нові автомобілі BMW та Mini, зокрема електроседани i5 і i7, самостійно залишають заводи без участі водіїв. Це стало можливим завдяки системі Automated Driving In-Plant (AFW), яка була впроваджена як пілотний проєкт у 2022 році на заводі в Дінгольфінгу, Німеччина. Нині ця технологія готова до серійного використання і поступово впроваджується на інших виробничих майданчиках BMW
На заводі в Дінгольфінгу автомобілі долають автономний маршрут довжиною понад 1 км, який проходить через два цехи складання, тестовий трек та фінішну зону. Ця система дозволяє знизити участь людей у транспортуванні нових авто всередині заводу, підвищуючи ефективність і безпеку виробничих процесів
Нові заводи, нові можливості для автономного водіння
Після успішного запуску в Дінгольфінгу, BMW впроваджує AFW на інших європейських заводах. На заводі в Лейпцигу автономно виїжджатимуть з конвеєра близько 90% зібраних моделей, включаючи Mini Countryman. У 2024 році система запрацює на заводах у Регенсбурзі (Німеччина) та Оксфорді (Велика Британія). Наступним стане новий завод у Дебрецені (Угорщина), де збиратимуть електричний iX3 наступного покоління
BMW активно нарощує автономність на заводах, інтегруючи AFW у зовнішні логістичні процеси, включаючи перевірки на тестових зонах та розподіл готових авто для експорту
Технологія автономного водіння в деталях
Система AFW працює за допомогою комплексної мережі датчиків і планувальників руху, що створюють точну модель навколишнього середовища. BMW стверджує, що це найбільша інфраструктура Lidar в Європі. Маршрути на заводі запрограмовані з урахуванням усіх можливих перешкод і умов роботи. Система дозволяє автомобілям самостійно долати повороти, ухили та інші складні ділянки
За словами члена правління BMW Мілана Недельковіча, у найближчі 10 років компанія планує використати кілька мільйонів тестових кілометрів, щоб ще більше автоматизувати виробництво та удосконалити технології автономного водіння
Вплив технологій на майбутнє автомобільного виробництва
Застосування AFW дозволяє BMW підвищувати рівень автоматизації та цифровізації своїх виробничих процесів. Інтеграція автономних технологій не лише скорочує витрати, але й демонструє зразковий рівень інноваційності у виробництві автомобілів. Завдяки цій системі компанія впроваджує нові стандарти для всієї галузі
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі