Нові автомобілі BMW та Mini, зокрема електроседани i5 і i7, самостійно залишають заводи без участі водіїв. Це стало можливим завдяки системі Automated Driving In-Plant (AFW), яка була впроваджена як пілотний проєкт у 2022 році на заводі в Дінгольфінгу, Німеччина. Нині ця технологія готова до серійного використання і поступово впроваджується на інших виробничих майданчиках BMW
На заводі в Дінгольфінгу автомобілі долають автономний маршрут довжиною понад 1 км, який проходить через два цехи складання, тестовий трек та фінішну зону. Ця система дозволяє знизити участь людей у транспортуванні нових авто всередині заводу, підвищуючи ефективність і безпеку виробничих процесів
Нові заводи, нові можливості для автономного водіння
Після успішного запуску в Дінгольфінгу, BMW впроваджує AFW на інших європейських заводах. На заводі в Лейпцигу автономно виїжджатимуть з конвеєра близько 90% зібраних моделей, включаючи Mini Countryman. У 2024 році система запрацює на заводах у Регенсбурзі (Німеччина) та Оксфорді (Велика Британія). Наступним стане новий завод у Дебрецені (Угорщина), де збиратимуть електричний iX3 наступного покоління
BMW активно нарощує автономність на заводах, інтегруючи AFW у зовнішні логістичні процеси, включаючи перевірки на тестових зонах та розподіл готових авто для експорту
Технологія автономного водіння в деталях
Система AFW працює за допомогою комплексної мережі датчиків і планувальників руху, що створюють точну модель навколишнього середовища. BMW стверджує, що це найбільша інфраструктура Lidar в Європі. Маршрути на заводі запрограмовані з урахуванням усіх можливих перешкод і умов роботи. Система дозволяє автомобілям самостійно долати повороти, ухили та інші складні ділянки
За словами члена правління BMW Мілана Недельковіча, у найближчі 10 років компанія планує використати кілька мільйонів тестових кілометрів, щоб ще більше автоматизувати виробництво та удосконалити технології автономного водіння
Вплив технологій на майбутнє автомобільного виробництва
Застосування AFW дозволяє BMW підвищувати рівень автоматизації та цифровізації своїх виробничих процесів. Інтеграція автономних технологій не лише скорочує витрати, але й демонструє зразковий рівень інноваційності у виробництві автомобілів. Завдяки цій системі компанія впроваджує нові стандарти для всієї галузі
Читати далі
Схожі записиIONITY розширила мережу швидкісних зарядних станцій для електромобілів у Києві, відкривши потужний хаб на верхньому паркінгу ТРЦ «ХІТ Mall» біля метро Житомирська за адресою проспект Берестейський, 134/1 Спочатку тут працювали дві станції, потім чотири, а тепер шість, що дозволяє одночасно заряджати до 17 електрокарів з загальною потужністю майже 1 МВт. Серед обладнання дев’ять кабелів CCS […]
1 Жовтня 2025Кожен, хто думав, що спроба Audi створити електровелосипед може бути одноразовою, повинен подумати ще раз Німецький автовиробник повернувся з новим електровелосипедом, розробленим для подолання бездоріжжя, з оновленими компонентами та нижчою початковою ціною, ніж у попередника. За $5850 він доступніший за деякі традиційні електровелосипеди, які не пов’язані з розкішними автомобілями Новинка розроблена у партнерстві з італійським […]
1 Жовтня 2025Попри ознаки економічної турбулентності — зростання інфляції та підвищення рівня безробіття до 4,3% минулого місяця у США, що навіть змусило Федеральну резервну систему знизити процентні ставки — американські покупці автомобілів демонструють несподівану активність. Аналітики компанії Edmunds прогнозують, що третій квартал цього року стане найсильнішим для продажів нових автомобілів з 2019 року Стимули та прогнози продажів […]
1 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі